Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Ohrožované dítě. Ohrožování dětí a jeho vztahový rámec u jedinců umisťovaných do diagnostického ústavu
Abused child. Child abuse and its referential framework in individuals placed to a diagnostic instituce
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 21. 10. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Ohrožované dítě: Ohrožování dětí a jeho vztahový rámec u jedinců umisťovaných do diagnostického ústavu AUTOR: Jiřina Víravová KATEDRA: Katedra speciální pedagoigky ŠKOLITEL: Doc. Boris Titzl, Ph.D. ABSTRAKT: V ...
TITLE: Abused child: Child abuse and its referential framework in individuals placed to a diagnostic institute AUTHOR: Jiřina Víravová DEPARTMENT: The Department of Special Education SUPERVISOR: Doc. Boris Titzl, Ph.D. ...
TITLE: Abused child: Child abuse and its referential framework in individuals placed to a diagnostic institute AUTHOR: Jiřina Víravová DEPARTMENT: The Department of Special Education SUPERVISOR: Doc. Boris Titzl, Ph.D. ...
Studie genderových postojů žáků a žákyní devátých ročníků vybraných základních škol
Study of gender stereotypes of students (both girls and boys) of the selected basic schools
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Mojžíšová, Jarmila
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 11. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zjistit, zda jsou žáci a žákyně devátých ročníků vybraných základních škol ovlivněni genderovými stereotypy a zda se genderové stereotypy promítají do jejich představ, vnímání a rozhodování. ...
The thesis is aimed at finding if the ninth-year students (both girls and boys) of selected basic schools have been affected by gender stereotypes, and if the gender stereotypes approach their ideas, perception and decision ...
The thesis is aimed at finding if the ninth-year students (both girls and boys) of selected basic schools have been affected by gender stereotypes, and if the gender stereotypes approach their ideas, perception and decision ...
Percepce a zvládání dopadů specifických poruch učení na každodenní život dětí s touto diagnoózou
Perception and coping with the specific learning disabilities impacts on everyday life of children with this diagnosis
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Kucharská, Anna
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 04. 02. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Perception and coping with the specific learning disabilities impacts on everyday life of children with this diagnosis. ABSTRACT This text is focused on recognition of impacts of the specific learning disabilities ...
NÁZEV: Percepce a zvládání dopadů specifických poruch učení na každodenní život dětí s touto diagnózou ABSTRAKT Text se zaměřuje na rozpoznání dopadů specifických poruch učení na každodenní život, jak je vnímají samy děti ...
NÁZEV: Percepce a zvládání dopadů specifických poruch učení na každodenní život dětí s touto diagnózou ABSTRAKT Text se zaměřuje na rozpoznání dopadů specifických poruch učení na každodenní život, jak je vnímají samy děti ...