Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Multikulturní výchova v zájmovém kroužku keramika pro pokročilé
Multicultural Education per ring ceramics advanced
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Skarlantová, Jana
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 21. 09. 2010
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práci jsem nazvala Multikulturní výchova v zájmovém kroužku keramika (pro pokročilé). Cílem práce je seznámit děti ze Zájmového kroužku Pokročilí s keramickou tvorbou a jejím vývojem na světových kontinentech prostřednictvím ...
I have called the work Multicultural Education pet ring ceramics (advanced). The goal is to introduce children of Interest Advanced ceramic ring formation and evolution of the world's continents, through awareness and ...
I have called the work Multicultural Education pet ring ceramics (advanced). The goal is to introduce children of Interest Advanced ceramic ring formation and evolution of the world's continents, through awareness and ...
Žijí v nás: ikonografické a ikonologické aspekty některých témat současné vizuální kultury
Imagines in your Mind: iconographic and iconologic aspects of some themes of contemporary visual culture
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fulková, Marie
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 15. 09. 2010
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Závěrečná práce bakalářského studia s názvem Žijí v nás se zabývá ikonografickými a ikonologickými aspekty některých témat současné vizuální kultury. Zaměřuje se na oblast reklamní tvorby, kterou mapuje z hlediska vývoje ...
The final work of the Bachelor degree titled Living in us deals with iconographic and iconological aspects of certain themes of contemporary visual culture. It focuses on Advertising which maps from the point of view of ...
The final work of the Bachelor degree titled Living in us deals with iconographic and iconological aspects of certain themes of contemporary visual culture. It focuses on Advertising which maps from the point of view of ...