Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Obtíže u dětí přípravných tříd se zaměřením na narušenou komunikační schopnost
Difficulties in chidren of preparatory classes with a focus on impaired communication ability
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 08. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Abstrakt:Abstrakt: Komunikace představuje schopnost, jak můžeme v běžném životě vyjádřit a sdílet své myšlenky, zkušenosti i pocity. Komunikace sehrává důležitou roli také v průběhu vzdělávání. Ve vzdělávání informace ...
Abstract:Abstract: Communication constitutes the ability to express and share our thoughts, experiences and feelings in everyday life. Communication also plays an important role in the process of education. In education, ...
Abstract:Abstract: Communication constitutes the ability to express and share our thoughts, experiences and feelings in everyday life. Communication also plays an important role in the process of education. In education, ...
Role speciálního pedagoga v předškolním vzdělávání dětí s autismem
The Role of Special educator in Pre-school education of Children with Autistic Disorders
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 08. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorózní práce se zabývá rolí speciálního pedagoga v předškolním vzdělávání dětí s autismem. Vychází ze studia odborné literatury a z dlouholeté praxe autorky, speciální pedagožky v mateřské škole se speciálními třídami, ...
Rigorosum thesis follows up the role of the special education teachers in pre-school learning of children with autism. It's based on the study of the professional literature, long term experience of the author who works ...
Rigorosum thesis follows up the role of the special education teachers in pre-school learning of children with autism. It's based on the study of the professional literature, long term experience of the author who works ...
Poznatky o žákovských prekoncepcích mentálního postižení v kontextu proměny paradigmatu současného vzdělávání
Evidence concerning pupils'preconceptions of intellectual disability in the context of the paradigm shift in today's education
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce je koncipována jako teoreticko-výzkumná studie, která se zabývá dosud marginálně řešenou tematikou prekoncepcí intaktních žáků o mentálním postižení. Cílem studie bylo v teoretické rovině stručně vymezit ...
This dissertation thesis is designed as a theoretical and research survey focusing on the currently marginalised issue of intact pupils' preconceptions of intellectual disability. The survey aims to outline the concept of ...
This dissertation thesis is designed as a theoretical and research survey focusing on the currently marginalised issue of intact pupils' preconceptions of intellectual disability. The survey aims to outline the concept of ...
Speciálně pedagogická podpora žáků se zrakovým postižením ve výuce anglického jazyka v základních školách hlavního vzdělávacího proudu
Special educational support for pupils with visual impairment in English language teaching in primary schools
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 08. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The research work describes the realization of special educational support for pupils with visual impairment (VI) in English language teaching in primary mainstream schools and describe the most common problems that occurs ...
Výzkumná práce je zaměřená na způsoby realizace speciálně pedagogické podpory žákům se zrakovým postižením při výuce anglického jazyka v běžných základních školách a popisuje nejčastější problémy, které se při výuce objevují. ...
Výzkumná práce je zaměřená na způsoby realizace speciálně pedagogické podpory žákům se zrakovým postižením při výuce anglického jazyka v běžných základních školách a popisuje nejčastější problémy, které se při výuce objevují. ...
Inkluze v systému předškolního vzdělávání
Inclusion in the Pre-school Education System
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 07. 02. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The rigorosum thesis deals with the inclusive education in nursery schools in the Czech Republic. It is based on specialized literature, an overview of legislative changes in preschool education and longtime experience of ...
Rigorózní práce se zabývá inkluzivním vzděláváním v mateřských školách v České republice. Vychází ze studia odborné literatury, legislativních změn ve školství a dlouholeté praxe její autorky, speciální pedagožky mateřské ...
Rigorózní práce se zabývá inkluzivním vzděláváním v mateřských školách v České republice. Vychází ze studia odborné literatury, legislativních změn ve školství a dlouholeté praxe její autorky, speciální pedagožky mateřské ...
Analýza procesu vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením se zaměřením na inovativní výukové metody, moderní digitální technologie a formativní speciálněpedagogické terapie
Analysis of the process of education of pupils with moderate mental disabilities focusing on innovative teaching methods, modern digital technologies and formative special pedagogical therapies
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorous work deals with the issue of education of pupils with moderate mental disabilities at special elementary schools. The aim of the thesis is to analyze the issue of education of these pupils at special primary ...
Rigorózní práce se věnuje problematice edukace žáků se středně těžkým mentálním postižením na základních školách speciálních. Cílem rigorózní práce je analyzovat problematiku edukace těchto žáků na základní škole speciální, ...
Rigorózní práce se věnuje problematice edukace žáků se středně těžkým mentálním postižením na základních školách speciálních. Cílem rigorózní práce je analyzovat problematiku edukace těchto žáků na základní škole speciální, ...