Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 11
Aplikace podpůrných opatření ve vzdělávání žáků s dysgrafií z pohledu učitele na 2. stupni ZŠ
Application of supportive measures in the education of pupils with dysgraphia from the perspective of teachers at the second stage of primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diploma thesis deals with application of supportive measures in the education of pupils with dysgraphia from the perspective of teachers at the second stage of primary school. It aims to a recommendation that a teacher can ...
Diplomová práce se zabývá aplikací podpůrných opatření u žáků s dysgrafií na 2. stupni základní školy z pohledu učitele. Jejím cílem je formulovat doporučení, která pomohou zlepšit učitelům podporu poskytovanou žákům s ...
Diplomová práce se zabývá aplikací podpůrných opatření u žáků s dysgrafií na 2. stupni základní školy z pohledu učitele. Jejím cílem je formulovat doporučení, která pomohou zlepšit učitelům podporu poskytovanou žákům s ...
Vztah mezi syndromem vyhoření a sociální oporou ve škole
The relationship between burnout and social support at school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 04. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the burnout syndrome in primary school teachers. The field of interest of this thesis is the relation between the burnout syndrome and the social support offered by individual schools. It ...
Tato diplomová práce se zabývá syndromem vyhoření u učitelů a učitelek základních škol. Oblastí zájmu této práce je vztah syndromu vyhoření a sociální opory, kterou učitelům dané školy nabízí, především se zaměřuje na ...
Tato diplomová práce se zabývá syndromem vyhoření u učitelů a učitelek základních škol. Oblastí zájmu této práce je vztah syndromu vyhoření a sociální opory, kterou učitelům dané školy nabízí, především se zaměřuje na ...
Způsoby pojetí výuky geologie na vybraných ZŠ v Ústeckém kraji
Methods and Concepts of Teaching Geology at the Selected Primary Schools at the Ústí nad Labem Region
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Teodoridis, Vasilis
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 05. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This MSc. thesis analyzes the attitude of 9th grade students and their teachers to geology, which is taught at lower secondary schools most often in the course of natural history. The thesis examines the connection between ...
Předkládaná magisterská diplomová práce analyzuje přístup žáků 9. tříd základních škol a jejich učitelů k oboru geologie, který je vyučován na ZŠ nejčastěji v rámci předmětu přírodopis. Práce zkoumá souvislosti mezi ...
Předkládaná magisterská diplomová práce analyzuje přístup žáků 9. tříd základních škol a jejich učitelů k oboru geologie, který je vyučován na ZŠ nejčastěji v rámci předmětu přírodopis. Práce zkoumá souvislosti mezi ...
Inkluzivní vzdělávání žáků s kochleárními implantáty
Inclusive education of children with cochlear implants
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hádková, Kateřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 02. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků s kochleárními implantáty tická část práce je věnována uvedení do problematiky sluchových vad a jejich diagnostiky. informace o problematice kochleárního implantátu storii ...
This work concerns the inclusive education of children with cochlear implants (CI). The theoretical part is devoted to the introduction to the issue of hearing impairments and their diagnostics. It provides informations ...
This work concerns the inclusive education of children with cochlear implants (CI). The theoretical part is devoted to the introduction to the issue of hearing impairments and their diagnostics. It provides informations ...
Jaroslav Kofroň a jeho odkaz
Jaroslav Kofroň and his legacy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hurníková, Kateřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 04. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1 Abstract The author of this work pays attention to Czech musical personality Jaroslav Kofroň who is known primarily as an educator and author of pedagogical literature: The textbook of harmony; The textbook of rhythm and ...
1 Abstrakt Jako autorka této práce věnuji pozornost osobnosti Jaroslava Kofroně, který je známý v hudebním světě především jako pedagog a autor pedagogické literatury: Učebnice harmonie, Učebnice intonace a rytmu. Mým ...
1 Abstrakt Jako autorka této práce věnuji pozornost osobnosti Jaroslava Kofroně, který je známý v hudebním světě především jako pedagog a autor pedagogické literatury: Učebnice harmonie, Učebnice intonace a rytmu. Mým ...
Vzdělávání žáka s Duchennovou muskulární dystrofií na vybrané ZŠ
Education a pupil with Duchenne muscular dystrophy at the selected elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hanušová, Jaroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 03. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: In Diploma thesis, the author addresses the issue of educating a pupil with Duchenne Muscular Dystrophy (DMD). In the introduction, she explains her choice of the theme. In the theoretical part the author presents muscular ...
Autorka se v diplomové práci věnuje problematice vzdělávání žáka s Duchennovou muskulární dystrofií (DMD). V úvodu vysvětluje svůj výběr tématu. V teoretické části na základě studia odborné lékařské, pedagogické, psychologické ...
Autorka se v diplomové práci věnuje problematice vzdělávání žáka s Duchennovou muskulární dystrofií (DMD). V úvodu vysvětluje svůj výběr tématu. V teoretické části na základě studia odborné lékařské, pedagogické, psychologické ...
Postoj učitelů 1. stupně ZŠ k inkluzivnímu vzdělávání
Primary school teachers attitudes towards inclusive education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 20. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem inkluzivního vzdělávání z pohledu učitelů 1. stupně ZŠ. Cílem práce je zhodnotit postoj učitelů k této problematice, odhalit jejich potřeby a navrhnout opatření, kterými by bylo možné je ...
The thesis deals with the topic of inclusive education from the perspective of primary school teachers. The aim of this work is to evaluate the attitude of teachers to this issue, to reveal their needs and to propose ...
The thesis deals with the topic of inclusive education from the perspective of primary school teachers. The aim of this work is to evaluate the attitude of teachers to this issue, to reveal their needs and to propose ...
Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání v podmínkách vybrané základní školy
The role of assistant teacher in the process of inclusive education in conditions of the particular elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marádová, Eva
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 02. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce s názvem Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání v podmínkách vybrané základní školy, je na základě výzkumného šetření, které se skládá z analýzy dokumentů školy, zúčastněného ...
The aim of the diploma thesis called The role of a teaching assistant in the process of inclusive education in conditions of the particular elementary school is to find out, which aspects of inclusive education are fulfilled ...
The aim of the diploma thesis called The role of a teaching assistant in the process of inclusive education in conditions of the particular elementary school is to find out, which aspects of inclusive education are fulfilled ...
Komunikace s rodiči z pohledu začínajícího učitele
Communication with parents from a perspective of a beginning teacher
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 04. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The object of my dissertation is to introduce the issue of communication between the parent and the inexperienced teacher. The theoretical part is based on the research literature, and it is devoted to various forms of ...
Předmětem mé diplomové práce je přiblížení problematiky komunikace mezi rodičem a začínajícím učitelem. V teoretické části se budu za pomoci odborné literatury věnovat formám komunikace a efektivní komunikaci s rodiči. ...
Předmětem mé diplomové práce je přiblížení problematiky komunikace mezi rodičem a začínajícím učitelem. V teoretické části se budu za pomoci odborné literatury věnovat formám komunikace a efektivní komunikaci s rodiči. ...
Učitel jako oběť agrese
Teacher as a victim of aggression
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Richterová, Magdalena
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou agrese namířené vůči učiteli. Teoretická část nabízí zakotvení pojmů jako je agrese, agresivní chování, násilí nebo šikana. Dále v oddělených kapitolách detailně rozebírá jednotlivé ...
The diploma thesis deals with the issue of aggression aimed at a teacher. The theoretical part offers clarification of terms such as aggression, aggressive behaviour, violence and bullying. Furthermore, in separated chapters ...
The diploma thesis deals with the issue of aggression aimed at a teacher. The theoretical part offers clarification of terms such as aggression, aggressive behaviour, violence and bullying. Furthermore, in separated chapters ...