Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Standard ředitele školy jako prostředek celoživotního vzdělávání a hodnocení ředitelů škol zřizovatelem
Standard of a school headmaster as a means of life-long education and the evaluation of school headmasters by their founders
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trojan, Václav
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 01. 06. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: STANDARD ŘEDITELE ŠKOLY JAKO PROSTŘEDEK CELOŽIVOTNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ A HODNOCENÍ ŘEDITELŮ ŠKOL ZŘIZOVATELEM AUTOR: Ing. et Bc. Lenka Návratová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Václav ...
AUTHOR: Ing. et Bc. Lenka Návratová DEPARTMENT: Centrum školského managementu SUPERVISOR: PhDr. Václav Trojan, Ph.D. ABSTRACT: This thesis focuses on current status of a school headmaster, his/her roles, function and ...
AUTHOR: Ing. et Bc. Lenka Návratová DEPARTMENT: Centrum školského managementu SUPERVISOR: PhDr. Václav Trojan, Ph.D. ABSTRACT: This thesis focuses on current status of a school headmaster, his/her roles, function and ...
Řízení škol z pohledu zřizovatele
School management from the perspective of the founder
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kitzberger, Jindřich
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 12. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá řízením škol, vzájemnými vztahy zřizovatelů a ředitelů škol. V teoretické části jsou uvedeny zákonné normy a další předpisy, které upravují vzájemné vztahy mezi zřizovatelem a školou. Práce se ...
This thesis deals with school management and relationships between its founders and directors. Laws and other standards formulating the relationships between schools and their founders are presented in the theoretical part. ...
This thesis deals with school management and relationships between its founders and directors. Laws and other standards formulating the relationships between schools and their founders are presented in the theoretical part. ...