Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Syndrom vyhoření u pedagogů v základních školách speciálních, pracujících s žáky s kombinovaným postižením
Burnout among teachers in special schools, working with students with multiple disabilities
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kučírek, Jiří
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 03. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with problems of burnout among special educators working in special primary schools with students with multiple disabilities. There are defined basic concepts in the theoretical part of the work - burn-out ...
Diplomová práce se zabývá problematikou syndromu vyhoření u speciálních pedagogů pracujících v základních školách speciálních s žaky s kombinovaným postižením. V teoretické části práce jsou vymezené základní pojmy - syndrom ...
Diplomová práce se zabývá problematikou syndromu vyhoření u speciálních pedagogů pracujících v základních školách speciálních s žaky s kombinovaným postižením. V teoretické části práce jsou vymezené základní pojmy - syndrom ...
Hodnocení rozvoje dětí s kombinovaným postižením se zaměřením na rozvoj dílčích funkcí
Evaluation of children's development with combined infliction focused on the development of partial functions
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 18. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis discusses the issue of multiple handicaps, and partial functions development, in children. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. There is an initial description of individual types ...
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje dílčích funkcí, u dětí, jež trpí kombinovaným postižením. Práce je rozdělena na dvě části. První částí je část teoretická, v níž jsou popisovány jednotlivé druhy ...
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje dílčích funkcí, u dětí, jež trpí kombinovaným postižením. Práce je rozdělena na dvě části. První částí je část teoretická, v níž jsou popisovány jednotlivé druhy ...
ICT technologie jako prostředek pro vzdělávání dětí s KP, jehož součástí je zrakové postižení
ICT technology as a medium of education for children with multiple disabilities, includint the visual impaired
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mlčková, Marie
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 20. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zjistit, jaký je význam IC technologií jako prostředku pro vzdělávání žáků s kombinovaným postižením s dominantním zrakovým postižením. Lze konstatovat, že význam IC technologií ve vzdělávání osob ...
The aim of the diploma thesis is to find out the importance of ICT as a means for the education of pupils with combined disabilities with dominant visual disabilities. It can be said that the importance of ICT in the ...
The aim of the diploma thesis is to find out the importance of ICT as a means for the education of pupils with combined disabilities with dominant visual disabilities. It can be said that the importance of ICT in the ...