Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 23
Bilingvální komunikační přístup ve vzdělávání žáků a studentů se sluchovým postižením
Bilingual communication approach in the education of students with hearing impairments
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hádková, Kateřina
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 29. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Sourozenci dětí s postižením
Siblings of the handicapped child
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Květoňová, Lea
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 17. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku
Posibilities of Support for Teaching a Foreign Language to Pupils with Special Educational Needs at Younger School Age
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 09. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Doctoral thesis titled Posibilities of support for teaching a foreign language to pupils with special educational needs at younger school age responds to the need to change the traditional approach in teaching a foreign ...
Rigorózní práce s názvem Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku reaguje na potřebu změny tradičního přístupu ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými ...
Rigorózní práce s názvem Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku reaguje na potřebu změny tradičního přístupu ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými ...
Stravování dětí předškolního věku se speciálními vzdělávacími potřebami
Eating of preschool children with special educational needs
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marádová, Eva
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 10. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Domácí násilí jako jeden z hlavních sociálních problémů moderní doby. Porovnání systémů ochrany před DN v České republice a Ruské federaci
Domestic violence as one of the main social problem of modern age. Comparison of the protection systems in Czech republic and Russian federation
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 17. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Obtíže u dětí přípravných tříd se zaměřením na narušenou komunikační schopnost
Difficulties in chidren of preparatory classes with a focus on impaired communication ability
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 08. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Abstrakt:Abstrakt: Komunikace představuje schopnost, jak můžeme v běžném životě vyjádřit a sdílet své myšlenky, zkušenosti i pocity. Komunikace sehrává důležitou roli také v průběhu vzdělávání. Ve vzdělávání informace ...
Abstract:Abstract: Communication constitutes the ability to express and share our thoughts, experiences and feelings in everyday life. Communication also plays an important role in the process of education. In education, ...
Abstract:Abstract: Communication constitutes the ability to express and share our thoughts, experiences and feelings in everyday life. Communication also plays an important role in the process of education. In education, ...
Vliv aktivizačních služeb na kvalitu života a spokojenost klientů ve vybraném domově pro seniory
Impact of activation services on the quality of life and client satisfaction in the selected home for the elderly
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Role speciálního pedagoga v předškolním vzdělávání dětí s autismem
The Role of Special educator in Pre-school education of Children with Autistic Disorders
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 08. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorózní práce se zabývá rolí speciálního pedagoga v předškolním vzdělávání dětí s autismem. Vychází ze studia odborné literatury a z dlouholeté praxe autorky, speciální pedagožky v mateřské škole se speciálními třídami, ...
Rigorosum thesis follows up the role of the special education teachers in pre-school learning of children with autism. It's based on the study of the professional literature, long term experience of the author who works ...
Rigorosum thesis follows up the role of the special education teachers in pre-school learning of children with autism. It's based on the study of the professional literature, long term experience of the author who works ...
Komunikační schopnosti žáků s PAS v České republice a Velké Británii
Communication abilities of pupils with autism in the Czech Republic and Great Britain
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 08. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Speciálně-pedagogická praxe se liší v mnoha evropských zemích. V České republice je striktně předepsán a vymezen Rámcový vzdělávací program pro speciální vzdělávání, které spadá pod oblast speciálního vzdělávání. Ve Velkém ...
The special educational needs teaching practice varies in many European countries. From the Czech Republic with its strictly differentiated Special Educational Needs framework which belongs under the Special Education, to ...
The special educational needs teaching practice varies in many European countries. From the Czech Republic with its strictly differentiated Special Educational Needs framework which belongs under the Special Education, to ...
Analýza narušené komunikační schopnosti u dětí při zápisu do běžných základních škol
Analysis of impaired communication ability of children during the process of enrollment into regular elementary schools
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 09. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Analysis of impaired communication ability of children during the process of enrollment into regular elementary schools SUMMARY: The submitted rigorous work analyses and evaluates awareness of speech therapists, ...
NÁZEV: Analýza narušené komunikační schopnosti u dětí při zápisu do běžných základních škol ABSTRAKT: Rigorózní práce analyzuje a vyhodnocuje povědomí pracovníků (logopedů, pedagogů na běžných základních školách a pracovníků ...
NÁZEV: Analýza narušené komunikační schopnosti u dětí při zápisu do běžných základních škol ABSTRAKT: Rigorózní práce analyzuje a vyhodnocuje povědomí pracovníků (logopedů, pedagogů na běžných základních školách a pracovníků ...