Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Literárně výchovný projekt ke knize Škola malého stromu Forresta Cartera
Literary-educational Project Focusing on The Education of Little Tree by Forrest Carter
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hník, Ondřej
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with the introduction and subsequent implementation of eleven activities focusing on The Education of Little Tree by Forrest Carter. The three-day literary- educational project had been carried out ...
Diplomová práce se zabývá představením a následnou realizací jedenácti praktických zaměstnání zaměřených na knihu Škola Malého stromu Forresta Cartera. Třídenní literárně výchovný projekt byl realizován se žáky prvního ...
Diplomová práce se zabývá představením a následnou realizací jedenácti praktických zaměstnání zaměřených na knihu Škola Malého stromu Forresta Cartera. Třídenní literárně výchovný projekt byl realizován se žáky prvního ...
Analýza úkolů v čítankách pro 9.ročník ZŠ
Analysis of exercises in reading-books for 9th class of primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klumparová, Štěpánka
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 06. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: RESUMÉ Podstatou diplomové práce bylo srovnat vybrané čítanky či pracovní sešity z hlediska doprovodných otázek a úkolů. Teoretickým východiskem byla charakteristika pubescentního čtenáře, ale také Bloomova taxonomie, ...
RESUMÉ The essence of this thesis is to compare selected reading books or workbooks in terms of the accompanying questions and issues. The work is theoretically based on the characteristics of the pubescent reader and also ...
RESUMÉ The essence of this thesis is to compare selected reading books or workbooks in terms of the accompanying questions and issues. The work is theoretically based on the characteristics of the pubescent reader and also ...
Zahájení hodiny literární výchovy dle zásad pedagogického konstruktivismu
Beginning of a literary education lesson according to principles of the constructivist teaching
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hausenblas, Ondřej
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 21. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje problematice zahajování vyučování v oboru literární výchovy. Autorka si stanovila za cíl dokázat, že uplatňování konstruktivistického přístupu ve strukturování výuky vzbuzuje v žácích a studentech ...
The diploma thesis deals with an issue of a teaching process initiation in a literary education. The aim of the thesis is to prove that applying a constructivist approach to the lesson structure arouses pupils' and students' ...
The diploma thesis deals with an issue of a teaching process initiation in a literary education. The aim of the thesis is to prove that applying a constructivist approach to the lesson structure arouses pupils' and students' ...
Využití textů písní pro děti ve výuce literární výchovy v primární škole
Use of the child songs lyrics in literary education at primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hausenblas, Ondřej
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 12. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Využití textů písní pro děti ve výuce literární výchovy v primární škole ABSTRAKT: Předmětem této diplomové práce jsou texty dětských písní a zhudebněná poezie pro děti a možnosti jejich využití ve výuce literární ...
TITLE: The use of the child songs lyrics in literary education at primary school SUMMARY: The subject of this dissertation are the texts of children's songs and composited poetry for children and their using in teaching ...
TITLE: The use of the child songs lyrics in literary education at primary school SUMMARY: The subject of this dissertation are the texts of children's songs and composited poetry for children and their using in teaching ...