Search
Now showing items 1-2 of 2
Syndrom vyhoření u pedagogů v základních školách speciálních, pracujících s žáky s kombinovaným postižením
Burnout among teachers in special schools, working with students with multiple disabilities
diploma thesis (NOT DEFENDED)
Advisor: Kučírek, Jiří
Date Issued: 2019
Date of defense: 03. 09. 2019
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: The thesis deals with problems of burnout among special educators working in special primary schools with students with multiple disabilities. There are defined basic concepts in the theoretical part of the work - burn-out ...
Diplomová práce se zabývá problematikou syndromu vyhoření u speciálních pedagogů pracujících v základních školách speciálních s žaky s kombinovaným postižením. V teoretické části práce jsou vymezené základní pojmy - syndrom ...
Diplomová práce se zabývá problematikou syndromu vyhoření u speciálních pedagogů pracujících v základních školách speciálních s žaky s kombinovaným postižením. V teoretické části práce jsou vymezené základní pojmy - syndrom ...
Zásady zdravého životního stylu a jejich uplatnění v pedagogické praxi
Healthy Lifestyle Principles and Their Use in Teaching Practise
diploma thesis (NOT DEFENDED)
Advisor: Čevela, Rostislav
Date Issued: 2019
Date of defense: 07. 01. 2019
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Diplomová práce "Zásady zdravého životního stylu a jejich uplatnění v pedagogické praxi" zahrnuje teoretické základy zdravého životního stylu dnešní středoškolské mládeže a jejich uplatňování v životě. Autorka porovnává ...
The thesis "A healthy lifestyle and its application in teaching practice" covers the principles of a healthy lifestyle among today̕ s secondary school students and their application in life. The author compares the differences ...
The thesis "A healthy lifestyle and its application in teaching practice" covers the principles of a healthy lifestyle among today̕ s secondary school students and their application in life. The author compares the differences ...