Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 24
Modernizace učiva elektrotechniky a elektroniky v technické výchově na ZŠ
Curriculum modernization of electrotechnics and electronics in technical education at basic school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křenek, Milan
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 21. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V práci popisuji současný stav učiva elektrotechniky a elektroniky na ZŠ, upozorňuji na nutné změny učiva v souvislosti s nově platnými normami ČSN, přechodem na nový vzdělávací program, vývojem vědy a techniky a stále ...
V práci popisuji současný stav učiva elektrotechniky a elektroniky na ZŠ, upozorňuji na nutné změny učiva v souvislosti s nově platnými normami ČSN, přechodem na nový vzdělávací program, vývojem vědy a techniky a stále ...
V práci popisuji současný stav učiva elektrotechniky a elektroniky na ZŠ, upozorňuji na nutné změny učiva v souvislosti s nově platnými normami ČSN, přechodem na nový vzdělávací program, vývojem vědy a techniky a stále ...
Genderové aspekty informační výchovy
Gender aspects within information education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fialová, Irena
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 08. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Genderové aspekty informační výchovy ABSTRAKT: Předmětem práce je problematika genderu a generových stereotypů ve vzdělávání. Hlavním cílem práce je přispět k rozvoji teorie informační výchovy analyzováním aspektů ...
TITLE: Gender aspects within information education. SUMMARY: This thesis concerns gender problems and gender stereotypes issues within education. The main aim of the thesis is to contribute to the theory of information ...
TITLE: Gender aspects within information education. SUMMARY: This thesis concerns gender problems and gender stereotypes issues within education. The main aim of the thesis is to contribute to the theory of information ...
Technická a informační výchova v základním školství
Technical and Information Instruction in Primary Schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rothanzl, Bohuslav
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 30. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je analýza současného stavu učebnic, zmapování situace výuky na vzorku základních škol. Na základě poznatků z průzkumu navrhnout minimální obsah ze vzdělávací oblasti Člověk a svět práce jako součást ...
Cílem diplomové práce je analýza současného stavu učebnic, zmapování situace výuky na vzorku základních škol. Na základě poznatků z průzkumu navrhnout minimální obsah ze vzdělávací oblasti Člověk a svět práce jako součást ...
Cílem diplomové práce je analýza současného stavu učebnic, zmapování situace výuky na vzorku základních škol. Na základě poznatků z průzkumu navrhnout minimální obsah ze vzdělávací oblasti Člověk a svět práce jako součást ...
Homeostáza člověka z pohledu kybernetiky a modelování vybraných témat ve výuce
Homoeostasis of a Person from the Viewpoint of Cybernetics and Selected Simulated Themes in Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novák, Daniel
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 21. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je kybernetický pohled na některé fyziologické děje probíhající v lidském organismu, které udržují stálost jeho vnitřního prostředí. Cílem je propojení biologické a kybernetické tématiky s možností ...
Předmětem diplomové práce je kybernetický pohled na některé fyziologické děje probíhající v lidském organismu, které udržují stálost jeho vnitřního prostředí. Cílem je propojení biologické a kybernetické tématiky s možností ...
Předmětem diplomové práce je kybernetický pohled na některé fyziologické děje probíhající v lidském organismu, které udržují stálost jeho vnitřního prostředí. Cílem je propojení biologické a kybernetické tématiky s možností ...
Výchovně vzdělávací tématický program pro děti předškolního věku a jeho ověření v praxi. Zvířata ze ZOO
Educational Programme for Children of a Pre-School Age and its Application in Practice
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dytrtová, Radmila
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 25. 01. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Poruchy výživy a výchova ke zdravému životnímu stylu dětí v předškolním věku
Nutrition defects and the wellness education of the preschool age children
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vodáková, Jitka
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 24. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá výživou, poruchami výživy a výchovou ke zdravému životnímu stylu u dětí v předškolním věku. Hlavními záměry práce bylo zjistit postavení obézních v kolektivu dětí mateřské školy a realizace ...
Bakalářská práce se zabývá výživou, poruchami výživy a výchovou ke zdravému životnímu stylu u dětí v předškolním věku. Hlavními záměry práce bylo zjistit postavení obézních v kolektivu dětí mateřské školy a realizace ...
Bakalářská práce se zabývá výživou, poruchami výživy a výchovou ke zdravému životnímu stylu u dětí v předškolním věku. Hlavními záměry práce bylo zjistit postavení obézních v kolektivu dětí mateřské školy a realizace ...
Podpora výuky matematiky na internetu
Internet and mathematics education at the primary school level
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Procházka, Josef
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 20. 01. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je prozkoumání možností pro podporu výuky matematiky na internetu. Úvodní část práce se věnuje teorii, konkrétně charakteristice obsahu učiva matematiky na 1. stupni základní školy a matematickým ...
This master thesis explores possibilities for computer support of mathematical education. In the beginning introduces the basic theory, especially the curriculum of mathematics for elementary schools and mathematical games. ...
This master thesis explores possibilities for computer support of mathematical education. In the beginning introduces the basic theory, especially the curriculum of mathematics for elementary schools and mathematical games. ...
Informační zdroje a MŠ
Source of Information and Nursery Schools
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fialová, Irena
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 24. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This bachelor work is focused on utilization of information resources in the kindergarten teacher's work. The theory defines information literacy and information resources, particularly digital resources. Practical part ...
Bakalářská práce je zaměřena na využití informačních zdrojů v práci učitelek MŠ. Teorie se zabývá vymezením pojmu informační gramotnosti a informačními zdroji se zaměřením na zdroje digitální. Praktická část popisuje a ...
Bakalářská práce je zaměřena na využití informačních zdrojů v práci učitelek MŠ. Teorie se zabývá vymezením pojmu informační gramotnosti a informačními zdroji se zaměřením na zdroje digitální. Praktická část popisuje a ...
Počítačem podporovaná tvorba myšlenkových a pojmových map
Computer aided mind mapping and concept mapping
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mudrák, David
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 01. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Volný čas žáků na 1.stupni základní školy
The Free Time of Pupils in the Lower Grades of Primary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pávková, Jiřina
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 17. 01. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Zadání tématu Volný čas žáků I. stupně základní školy rozumím jako odkazu k volnému času dětí mladšího školního věku, který mohou trávit po povinném vyučování ve škole nejen v rámci rodinného prostředí, ale samozřejmě i ...
Zadání tématu Volný čas žáků I. stupně základní školy rozumím jako odkazu k volnému času dětí mladšího školního věku, který mohou trávit po povinném vyučování ve škole nejen v rámci rodinného prostředí, ale samozřejmě i ...
Zadání tématu Volný čas žáků I. stupně základní školy rozumím jako odkazu k volnému času dětí mladšího školního věku, který mohou trávit po povinném vyučování ve škole nejen v rámci rodinného prostředí, ale samozřejmě i ...