Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Lagrangeovy multiplikátory
Lagrange multipliers
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mošna, František
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 07. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Grafy a jejich použití
Graphs and their use
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Porovnání axiomatických systémů geometrie u Euklida a Hilberta z hlediska didaktiky matematiky
Comparison of Euclid's and Hilbert's Axiomatic Systems of Geometry from the Didactic Viewpoint
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kvasz, Ladislav
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Název práce: Porovnání axiomatických systémů geometrie u Euklida a Hilberta z hlediska didaktiky matematiky Autor: Adela Tavačová Vedoucí práce: prof. RNDr. Ladislav Kvasz, Dr. Cílem této práce je zpracování vývoje ...
Title: Comparison of Euclid's and Hilbert's Axiomatic Systems of Geometry from the Didactic Viewpoint Author: Adela Tavačová Supervisor: prof. RNDr. Ladislav Kvasz, Dr. The aim of this thesis is to describe the development ...
Title: Comparison of Euclid's and Hilbert's Axiomatic Systems of Geometry from the Didactic Viewpoint Author: Adela Tavačová Supervisor: prof. RNDr. Ladislav Kvasz, Dr. The aim of this thesis is to describe the development ...
Výukový materiál k základům teorie elementárních funkcí
Teaching material for theory of elementary functions
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pilous, Derek
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Labyrinty - nástroj rozvoje orientace v prostoru a rovině u předškolních dětí
Labyrinths - in the role of an instrument developping space and plane orientation of pre-school child
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kaslová, Michaela
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 17. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zjistit, zda procvičování labyrintů pomocí gradovaných sérií ovlivní jejich výsledné řešení, tedy i orientaci v rovině, prověřit míru pochopení labyrintů a zjistit, zda má pohlaví dětí vliv na ...
The aim of the thesis is to determine whether the practice of using a graded series of labyrinths affect their final solution, hence the orientation in the plane, check the level of understanding of labyrinths and determine ...
The aim of the thesis is to determine whether the practice of using a graded series of labyrinths affect their final solution, hence the orientation in the plane, check the level of understanding of labyrinths and determine ...