Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Motivace v hodinách dějepisu a dopad alternativních metod normativního hodnocení na prospěch žáků
Motivation in history lessons and the impact of alternative methods of normative evaluation upon the school results of students
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mikeska, Tomáš
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 11. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá otázkou motivace v hodinách dějepisu na základní škole. Zpracovává obecné psychologické motivy školní motivace aplikované na hodiny dějepisu. Propojuje teorii s praxí na základě vlastního výzkumu na základní ...
The aim of the thesis is to reveal general motives of motivation used in history lessons in elementary schools. The thesis connects the theory and practice based on investigation in elementary school and deals with a resit ...
The aim of the thesis is to reveal general motives of motivation used in history lessons in elementary schools. The thesis connects the theory and practice based on investigation in elementary school and deals with a resit ...