Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Úspěšná inteligence v praxi - kvalitativní studie vývoje úspěšných podnikatelů
Successful intelligence in practice - a qualitative study of the development of successful entrepreneurs
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mudrák, Jiří
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 11. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Příběhy dvojí výjimečnosti - kvalitativní studie vývoje nadaných studentů s poruchou učení
Tales of double exceptionality - a qualitative study of gifted students with learning disabilities
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mudrák, Jiří
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 29. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Téma nadání a nadaných studentů je dnes stále aktuálnější. Novějším a méně známým tématem je však téma nadaných žáků a studentů se souběžným handicapem označovaných jako "dvakrát výjimeční". Cílem teoretické části je ...
At present, there is a growing interest in the theme of giftedness and gifted students. However, newer and less familiar theme is the theme of gifted children and students with disabilities called "double exceptionality". ...
At present, there is a growing interest in the theme of giftedness and gifted students. However, newer and less familiar theme is the theme of gifted children and students with disabilities called "double exceptionality". ...
Volba vzdělávací dráhy v adolescenci: role genderových stereotypů a identifikace s matematikou
Career choice in adolescence: role of gender stereotypes and identification with mathematics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 19. 01. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Volba vzdělávací dráhy a výše dosaženého vzdělání jsou jedny z faktorů, které ovlivňují postavení mužů a žen ve společnosti. Přestože ženy v současnosti dosahují v průměru vyššího vzdělanostního stupně než muži, jejich ...
Career choice in education and the acquired/achieved level of education are factors that influence social status of men and women. Despite the fact that women, on average, currently achieve a higher level of education than ...
Career choice in education and the acquired/achieved level of education are factors that influence social status of men and women. Despite the fact that women, on average, currently achieve a higher level of education than ...