Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Percepce a zvládání dopadů specifických poruch učení na každodenní život dětí s touto diagnoózou
Perception and coping with the specific learning disabilities impacts on everyday life of children with this diagnosis
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Kucharská, Anna
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 04. 02. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Perception and coping with the specific learning disabilities impacts on everyday life of children with this diagnosis. ABSTRACT This text is focused on recognition of impacts of the specific learning disabilities ...
NÁZEV: Percepce a zvládání dopadů specifických poruch učení na každodenní život dětí s touto diagnózou ABSTRAKT Text se zaměřuje na rozpoznání dopadů specifických poruch učení na každodenní život, jak je vnímají samy děti ...
NÁZEV: Percepce a zvládání dopadů specifických poruch učení na každodenní život dětí s touto diagnózou ABSTRAKT Text se zaměřuje na rozpoznání dopadů specifických poruch učení na každodenní život, jak je vnímají samy děti ...
Vyprávění rodičů dětem o škole ve vyloučených lokalitách
School in narratives of parents to children in social exclusion
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 29. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce Vyprávění rodičů dětem o škole ve vyloučených lokalitách Nikola Syrovátková ANOTACE Bakalářská práce se zabývá vyprávěním rodičů dětem o škole ve vyloučených lokalitách. Teoretická část je rozdělena na ...
Bakalářská práce School in narratives of parents to children in social exclusion Nikola Syrovátková ANNOTATION The bachelor thesis is focused on School in narrative of parents to children in social exclusion. The theoretic ...
Bakalářská práce School in narratives of parents to children in social exclusion Nikola Syrovátková ANNOTATION The bachelor thesis is focused on School in narrative of parents to children in social exclusion. The theoretic ...
Sebepojetí dětí z dětských domovů a z rodin
Self-Concept of Children from Institutional Care and Families
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 11. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou sebepojetí dětí ve věku 11 - 12 let. Jejím cílem je charakterizovat sebepojetí dětí tohoto věku v závislosti na typu výchovné péče. To je pojeno s popsáním a porozuměním odlišnostem ...
This thesis deals with self-concept of children in the range of age 11-12 years. The aim of the thesis is to describe self-concept of children related to a kind of institutional care. The author attempts to understand and ...
This thesis deals with self-concept of children in the range of age 11-12 years. The aim of the thesis is to describe self-concept of children related to a kind of institutional care. The author attempts to understand and ...