Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 14
Rozšíření kurikula 1. stupně základní školy o netradiční přírodovědné úlohy
Primary school curriculum enrichment in the subject area of science
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The results of the international study TIMSS (The Trends in International Mathematics and Science Study) raise concerns that Czech primary pupils fall behind in some content domains of science (namely the physical sciences) ...
Z výsledků mezinárodního šetření TIMSS (The Trends in International Mathematics and Science Study) vyplývá, že čeští žáci mají horší výsledky v některých oblastech přírodních věd (neživá příroda) a v některých testovaných ...
Z výsledků mezinárodního šetření TIMSS (The Trends in International Mathematics and Science Study) vyplývá, že čeští žáci mají horší výsledky v některých oblastech přírodních věd (neživá příroda) a v některých testovaných ...
"Co se děje pod zemí" aneb Projekt na rozvoj souvislého vyjadřování a podporu porozumění předčítanému textu dětí předškolního věku
"What is happening underground" or as we might call the project to develop a continuous expressing and the promoting understanding readings text of preschool children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá rozvojem souvislého vyjad ování a porozum ní p ed ítanému textu d tí p edškolního v ku. Teoretická ást práce je v nována vývoji e i, souvislému vyjad ování, tená ské pregramotnosti, pohádkám a ...
This master's thesis deals with the development of a coherent expression and understanding of read out text by pre-school age children. Theoretical part is focused on a speech development, coherent expression, reading ...
This master's thesis deals with the development of a coherent expression and understanding of read out text by pre-school age children. Theoretical part is focused on a speech development, coherent expression, reading ...
Práce s pohádkou v mateřské škole: Pohádka o perníkové chaloupce
Fairy Tales activities in kindergarten: Hansel and Gretel
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce na téma "Práce s pohádkou v mateřské škole: Pohádka o perníkové chaloupce" se v teoretické části zabývá pohádkami, čtenářskou pregramotností a specifiky dítěte předškolního věku. Cílem praktické části je ...
The thesis thema is "Fairy Tales activities in kindergarten: Hansel and Gretel". Theoretical part of this thesis displays the definition of fairy tale and specifications of the preschool age. The goal of practical part is ...
The thesis thema is "Fairy Tales activities in kindergarten: Hansel and Gretel". Theoretical part of this thesis displays the definition of fairy tale and specifications of the preschool age. The goal of practical part is ...
Slovní hodnocení na 1. stupni ZŠ v České republice a ve Švýcarsku
Verbal assessment at primary schools in the Czech republic and in Switzerland
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Starý, Karel
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 04. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis named Verbal assessment at primary schools in the Czech Republic and in Switzerland focuses on an introduction and a comparison of verbal assessment in these two countries. The comparison is intended as a tool ...
Tato diplomová práce s názvem Slovní hodnocení na 1. stupni ZŠ v České republice a ve Švýcarsku se zaměřuje na představení a následnou komparaci verbálních hodnocení žáků v těchto dvou zemích. Porovnání je zamýšleno jako ...
Tato diplomová práce s názvem Slovní hodnocení na 1. stupni ZŠ v České republice a ve Švýcarsku se zaměřuje na představení a následnou komparaci verbálních hodnocení žáků v těchto dvou zemích. Porovnání je zamýšleno jako ...
Realizace přechodu žáků na druhý stupeň po 5. a 4. ročníku
Pupils's transition to a lower secondary school after 5th and 4th grade
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Starý, Karel
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 04. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá přechodem žáků základní školy na 2. stupeň. Teoretická část popisuje vývoj českého primárního a nižšího sekundárního vzdělávání. Dále porovnává povinné vzdělávání jednotlivých evropských států a zabývá se ...
The diploma thesis pursues a pupil's transition to a lower secondary school. The theoretical part describes the development of Czech primary and lower secondary school. It compares the compulsory education in European ...
The diploma thesis pursues a pupil's transition to a lower secondary school. The theoretical part describes the development of Czech primary and lower secondary school. It compares the compulsory education in European ...
Čtenářské strategie v rozvoji čtenářské pregramotnosti: případová studie na české a slovenské škole
Reading strategies that promote an understanding of texts in nursery school: case study of Czech and Slovakia nursery schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of the Master's thesis was to evaluate the level of access of kindergartens in the Czech Republic and Slovakia to the development of reading literacy, and the concrete use of reader strategies by nursery teachers. ...
Cílem diplomové práce bylo posoudit úroveň přístupu mateřských škol v Česku a na Slovensku, k rozvoji čtenářské pregramotnosti a konkrétního využití čtenářských strategií učitelkami mateřských škol. V teoretické části jsem ...
Cílem diplomové práce bylo posoudit úroveň přístupu mateřských škol v Česku a na Slovensku, k rozvoji čtenářské pregramotnosti a konkrétního využití čtenářských strategií učitelkami mateřských škol. V teoretické části jsem ...
Případová studie venkovské základní školy
Case study of the rural basic school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this master's thesis is to demonstrate the relationship between the behaviour and the organisation of a middle- sized village combined primary and lower secondary school and the choices parents make. This study ...
Cílem diplomové práce je zmapovat vztah mezi chováním a organizací středně velké venkovské základní školy a rozhodováním rodičů. Práce se zabývá vývojem strategie školy v závislosti na vnějších a vnitřních podmínkách. Druhá ...
Cílem diplomové práce je zmapovat vztah mezi chováním a organizací středně velké venkovské základní školy a rozhodováním rodičů. Práce se zabývá vývojem strategie školy v závislosti na vnějších a vnitřních podmínkách. Druhá ...
Dětské knihovny v mateřských školách: možnosti, limity a výzvy
Children's Library in kindergartens: possibilities, limits and challenges
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce vychází z tvrzení, že využití dětské knihovny v mateřské škole není dosud v ČR systematicky zpracováno, ačkoliv z mezinárodních výzkumů (PIRLS, PISA) je patrné, že existence dětské knihovny v mateřské škole ...
My dissertation comes out of claim that the exploitation of library for children in kindergarten isn't systematically processed. But, it is apparent, acording international research (PIRLS, PISA), that the existence ...
My dissertation comes out of claim that the exploitation of library for children in kindergarten isn't systematically processed. But, it is apparent, acording international research (PIRLS, PISA), that the existence ...
Inovativní formy hodnocení v současné škole se zaměřením na projekt Mapy učebního pokroku
Innovative forms of assessment in the present school focusing on project learning progress map
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Chvál, Martin
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 09. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce objasňuje důležité pojmy, postupy, formy a metody hodnocení v současné škole se zaměřením na nové trendy v této oblasti. Cílem diplomové práce je zjistit, jak je ve školním hodnocení zastoupeno formativní ...
This thesis explains important concepts, procedures and forms of assessment in current school with a focus on new trends in this area. The thesis aim is to find out how is formative assessment and learning progress maps ...
This thesis explains important concepts, procedures and forms of assessment in current school with a focus on new trends in this area. The thesis aim is to find out how is formative assessment and learning progress maps ...
Projekty na podporu dětského čtenářství v mateřské škole a možnosti spolupráce jednotlivých subjektů
Projects to support children's reading in kindergarten and the possibilities of cooperation between entities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The goal of my thesis is to describe which campaigns and projects support reader and which are suitable for work with children in the kindergarten's heterogeneous classes. As part of the thesis, project is created base of ...
Cílem mé práce bylo popsat, které z kampaní a projektů na podporu čtenářství jsou vhodné pro práci s dětmi v mateřské škole v heterogenních třídách. Na základě prostudované literatury vytvořit projekt podporující čtenářskou ...
Cílem mé práce bylo popsat, které z kampaní a projektů na podporu čtenářství jsou vhodné pro práci s dětmi v mateřské škole v heterogenních třídách. Na základě prostudované literatury vytvořit projekt podporující čtenářskou ...