Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Prožitek flow a zaujetí úkolem v hodinách německého jazyka
Flow experience and engagement by task in German lessons
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: česky V teoretické části této práce bylo pojednáno o různých typech motivace k učení, rozšířeném kognitnivním modelu motivace, postojích k vyučovacím předmětům, problematice prospěchu a zájmu, teorii flow a konceptuálním ...
Theoretical part of this theses discussed different types of motivation to learn, the extended cognitive model of motivation, attitudes towards school subjects, issues regarding interest and grades, flow theory and the ...
Theoretical part of this theses discussed different types of motivation to learn, the extended cognitive model of motivation, attitudes towards school subjects, issues regarding interest and grades, flow theory and the ...
Zaujetí úkolem v hodinách matematiky
Engagement by task in mathematics
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: S pojmem zaujetí se běžně setkáváme v pedagogické literatuře - většinou v negativní podobě (žáci zaujatí nejsou). Proto jsme se zaměřili na prověření žákovského zaujetí v matematice. Pomocí dotazníkového šetření jsme u ...
The concept of engagement can be commonly found in educational literature - mostly in its negative form (pupils are not engaged). Therefore, we focused on the examination of pupils'engagement in mathematics. Using the ...
The concept of engagement can be commonly found in educational literature - mostly in its negative form (pupils are not engaged). Therefore, we focused on the examination of pupils'engagement in mathematics. Using the ...