Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Matematický potenciál aktivit v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni základní školy
Mathematical potential of activities in the classes of physical education in elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 23. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá aktuální tematikou objevování mezipředmětových vztahů, konkrétně matematiky a tělesné výchovy. V teoretické části jsou popsány vzdělávací cíle a náplň těchto předmětů tak, jak jsou ve školách ...
This thesis is concerned with exploration of the interdisciplinarity of school subjects, specifically the link between mathematics and physical education. The educational goals and content of these subjects, as they are ...
This thesis is concerned with exploration of the interdisciplinarity of school subjects, specifically the link between mathematics and physical education. The educational goals and content of these subjects, as they are ...
Způsoby využití netbooků a interaktivní tabule učiteli matematiky na základní škole
Ways of use of netbooks and interactive whiteboard by mathematics teachers at the primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 17. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje detailnějšímu pohledu na projekt Vzdělání 21 a tedy výuce s využitím nových technologií, především interaktivních tabulí a netbooků, v českých školách. Cílem bylo pozorování výuky matematiky, ...
The diploma thesis deals with detailed look at the project Education 21 and so the teaching using new technologies, especially interactive whiteboards and netbooks, in Czech schools. The objective was observation of teaching ...
The diploma thesis deals with detailed look at the project Education 21 and so the teaching using new technologies, especially interactive whiteboards and netbooks, in Czech schools. The objective was observation of teaching ...