Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Problémy začínajících učitelů
Problems of novice teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Spilková, Vladimíra
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 03. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce "Problémy začínajících učitelů" se zabývá problematikou začínajících učitelů a jejich problémů v prvních letech výkonu učitelské profese. Cílem práce je identifikace klíčových problémů začínajících učitelů. ...
The present thesis Problems Faced by Beginning Teachers deals with the issue of beginning teachers and their problems in their first years of teaching. The aim of this paper is to identify key problems of beginning teachers. ...
The present thesis Problems Faced by Beginning Teachers deals with the issue of beginning teachers and their problems in their first years of teaching. The aim of this paper is to identify key problems of beginning teachers. ...
Hry iniciované učitelkou jako podpora Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání
Children plays initiated by the teacher as a support of the General educational plan for preschool education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 09. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce bylo uplatnění hry iniciované učitelem jako vhodné metody pro vzdělávání dětí ve věku tři až šest let, zakotvené v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání (2004). Teoretická část ...
The main focus of this thesis is the application of teacher-initiated play as a method for education of children aged three to six, according to RVP for preschool education (2004). The theoretical section discusses different ...
The main focus of this thesis is the application of teacher-initiated play as a method for education of children aged three to six, according to RVP for preschool education (2004). The theoretical section discusses different ...