Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Rozvíjení aktivity a tvořivosti ve vyučování tématu zlomek v 6. - 7. ročníku ZŠ
Developing activity and creativity in teaching fractions in grades 6 to 7
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tichá, Marie
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 19. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Rozvíjení aktivity a tvořivosti ve vyučování tématu zlomek v 6. - 7. ročníku ZŠ AUTOR: Bc. Lenka Svobodová KATEDRA Katedra matematiky a didaktiky matematiky VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Marie Tichá. CSc. ABSTRAKT: Diplomová ...
TITLE: Developing activity and creativity in teaching fractions in grades 6 to 7 AUTHOR: Bc. Lenka Svobodová DEPARTMENT: Department of Mathematics and Mathematical Education SUPERVISOR: Mgr. Marie Tichá, CSc. ABSTRACT: The ...
TITLE: Developing activity and creativity in teaching fractions in grades 6 to 7 AUTHOR: Bc. Lenka Svobodová DEPARTMENT: Department of Mathematics and Mathematical Education SUPERVISOR: Mgr. Marie Tichá, CSc. ABSTRACT: The ...
Kritická místa matematiky na základní škole - analýza didaktických praktik učitelů (lineární rovnice)
Critical areas of mathematics at the primary school - analysis of teachers' didactic practices (linear equations)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 10. 01. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Kritická místa matematiky na základní škole (Analýza didaktických praktik učitelů - lineární rovnice) Critical Areas of Mathematics at the Primary School (Analysis of Teachers' Didactic Practices - Linear Equations) Abstrakt ...
Kritická místa matematiky na základní škole (Analýza didaktických praktik učitelů - lineární rovnice) Critical Areas of Mathematics at the Primary School (Analysis of Teachers' Didactic Practices - Linear Equations) Abstract ...
Kritická místa matematiky na základní škole (Analýza didaktických praktik učitelů - lineární rovnice) Critical Areas of Mathematics at the Primary School (Analysis of Teachers' Didactic Practices - Linear Equations) Abstract ...
Didaktické přístupy k výuce některých témat v matematice na základní škole v řeči učitelů
Didactic approaches to the teaching of some mathematical topics at the primary school in teachers ́ diskurse
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 22. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of the thesis was through a new analysis of interviews with teachers of mathematics, to describe didactic practices used by teachers while teaching selected topics (namely, proportions, linear equations, divisibility, ...
Cílem diplomové práce bylo prostřednictvím nových analýz rozhovorů s učiteli matematiky popsat didaktické praktiky využívané učiteli při výuce vybraných témat (konkrétně úměrnosti, lineárních rovnic, dělitelnosti, procent, ...
Cílem diplomové práce bylo prostřednictvím nových analýz rozhovorů s učiteli matematiky popsat didaktické praktiky využívané učiteli při výuce vybraných témat (konkrétně úměrnosti, lineárních rovnic, dělitelnosti, procent, ...
Zlomky - některé obtíže žáků a didaktické přístupy učitelů
Fractions - Some Difficulties of Pupils and Teaching Approaches of Teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 19. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: (česky) Zlomky představují jedno z kritických míst matematiky základní školy. Cílem této diplomové práce je a) popsat didaktické praktiky používané při výuce zlomků (zaměřené zejména na aditivní operace se zlomky), b) ...
(anglicky) Fractions are one of the critical areas of mathematics at the primary school. The aim of this diploma thesis is to describe didactic practices used when teaching fractions (focusing in particular on additive ...
(anglicky) Fractions are one of the critical areas of mathematics at the primary school. The aim of this diploma thesis is to describe didactic practices used when teaching fractions (focusing in particular on additive ...