Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Proč žáci volí víceletá gymnázia?
Why do primary school children choose multi-year gymnasiums?
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Greger, David
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The Czech educational system offers primary school children the possibility to proceed in the lower-secondary education at a multi-year gymnasium. This bachelor's thesis examines the students' change from a basic school ...
Vzdělávací systém v České republice nabízí žákům možnost absolvovat nižší sekundární stupeň vzdělávání i na víceletém gymnáziu. Tato bakalářská práce se zabývá přestupem na víceletá gymnázia a jejich společenskými souvislostmi. ...
Vzdělávací systém v České republice nabízí žákům možnost absolvovat nižší sekundární stupeň vzdělávání i na víceletém gymnáziu. Tato bakalářská práce se zabývá přestupem na víceletá gymnázia a jejich společenskými souvislostmi. ...
Rozvoj sebehodnocení u žáků v ISCED 2
Development of self-assessment with pupils in ESCED 2
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 22. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Kázeň ve waldorfské škole z pohledu učitele
Discipline in a Waldorf school from the teacher's point of view
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Simonová, Jaroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 07. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce pojednává o problematice kázně ve waldorfských školách. Rozšiřuje obzory o fungování waldorfské školy, její filosofii a práci učitelů. Kvalitativní výzkum je zaměřen na čtyři kázeňské problémy, a to odbývání a ...
This bachelor's thesis deals with the issue of discipline in Waldorf schools. It broadens the horizons of functioning of the Waldorf school, its philosophy and the work of Waldorf teachers. Qualitative research focuses on ...
This bachelor's thesis deals with the issue of discipline in Waldorf schools. It broadens the horizons of functioning of the Waldorf school, its philosophy and the work of Waldorf teachers. Qualitative research focuses on ...