Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Diagnostika pravopisu žáků 3. a 5. ročníku ZŠ a faktory ovlivňující úroveň ortografických dovedností
Diagnosis of spelling of 3rd and 5th grade elementary school students and factors influencing the level of orthographic skills.
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 31. 01. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná rigorózní práce navazuje a rozšiřuje diplomovou práci autorky textu s názvem Písemné projevy žáků 3. a 5. ročníků v diagnostických diktátech (Dolníková, 2017). Práce se zabývá problematikou písemného projevu ...
The presented rigorous thesis continues and expands the thesis of the author of the text entitled Written expressions of pupils of the 3rd and 5th grades in diagnostic dictations (Dolníková, 2017). The work deals with the ...
The presented rigorous thesis continues and expands the thesis of the author of the text entitled Written expressions of pupils of the 3rd and 5th grades in diagnostic dictations (Dolníková, 2017). The work deals with the ...
Diagnostika pravopisu žáků 3. a 5. ročníku ZŠ a faktory ovlivňující úroveň ortografických dovedností
Diagnosis of spelling of 3rd and 5th grade elementary school students and factors influencing the level of orthographic skills.
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 13. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The present rigorous thesis is a continuation of the author's master thesis Written expressions of pupils at the 3rd and 5th grades in diagnostic dictations. The thesis deals with the issue of written expression of pupils ...
Předkládaná rigorózní práce navazuje na diplomovou práci Písemné projevy žáků 3. a 5. ročníků v diagnostických diktátech autorky textu. Práce se zabývá problematikou písemného projevu žáků 3. a 5. ročníků základních škol ...
Předkládaná rigorózní práce navazuje na diplomovou práci Písemné projevy žáků 3. a 5. ročníků v diagnostických diktátech autorky textu. Práce se zabývá problematikou písemného projevu žáků 3. a 5. ročníků základních škol ...