Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Časová perspektiva a nuda
Time Perspective and Boredom
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 26. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Časová perspektiva a obavy z budoucnosti u žáků
Time perspective and fear about the future of pupils
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 07. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the relationship between the time perspective and the concerns of second grade elementary school students. In the theoretical part we briefly introduce the time perspective and various theoretical ...
Práce se zabývá vztahem mezi časovou perspektivou a obavami u žáků druhého stupně základní školy. V teoretické části stručně představíme časovou perspektivu a různé teoretické pohledy na ni. Dále se seznámíme s teorií ...
Práce se zabývá vztahem mezi časovou perspektivou a obavami u žáků druhého stupně základní školy. V teoretické části stručně představíme časovou perspektivu a různé teoretické pohledy na ni. Dále se seznámíme s teorií ...
Výkonová motivace a časová perspektiva u žáků
Achievement motivation and time perspective pupil
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 13. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje konceptu časové perspektivy a částečně konceptu výkonové motivace u žáků základní školy. Celý text je strukturován do dvou částí - teoretické a praktické. Důraz je kladen na praktickou část a ...
The bachelor's thesis focuses on the concept of time perspective and partly on the concept of achievement motivation of primary school students. The entire text is structured into two parts - theoretical and practical one. ...
The bachelor's thesis focuses on the concept of time perspective and partly on the concept of achievement motivation of primary school students. The entire text is structured into two parts - theoretical and practical one. ...