Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Edukační prostředí Waldorfské mateřské školy v Praze s ohledem na jeho filozofická východiska
Educational envinronment of Waldorf preschool in Prague with its philosophical starting point
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Syřiště, Ivo
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 16. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This exploratory case study is focused on the educational environment and the school climate in one particular Waldorf preschool in Prague. Emphasis of the research was oriented towards the original philosophical basis of ...
Tato exploratorní případová studie se zabývá výzkumem edukačního prostředí a školního klimatu vybrané waldorfské mateřské školy v Praze. Důraz výzkumu byl kladen na původní filosofická východiska Rudolfa Steinera, který ...
Tato exploratorní případová studie se zabývá výzkumem edukačního prostředí a školního klimatu vybrané waldorfské mateřské školy v Praze. Důraz výzkumu byl kladen na původní filosofická východiska Rudolfa Steinera, který ...
Hra ve věkově heterogenních třídách - komparace běžné a waldorfské mateřské školy
Playing in Heterogeneous Classes - Comparative Study on Kindergartens of Common versus Waldorf Type
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 24. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem diplomové práce je "Hra ve věkově heterogenních třídách - komparace běžné a waldorfské mateřské školy". Teoretická část je zaměřena na vymezení potřeby hry v předškolním věku, vývoj hry, potřeby hrového partnera a ...
The topic of this work is "Playing in Heterogeneous Classes - Comparative Study on Kindergartens of Common versus Waldorf Type". The theoretical part deals with the definition of the pre-school aged children's need of ...
The topic of this work is "Playing in Heterogeneous Classes - Comparative Study on Kindergartens of Common versus Waldorf Type". The theoretical part deals with the definition of the pre-school aged children's need of ...