Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Pojetí přírodních věd v projektovaných kurikulárních dokumentech vybraných zemí
The Science in Intended Curriculum and Framework Documents in Selected Countries
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 23. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Hlavním cílem této studie je obohatit diskurs v oblasti tvorby projektované formy kurikula přírodních věd v kontextech různých zemí. Studie v rámci výzkumného designu vícepřípadové studie uplatňuje metody obsahových a ...
The main aim of this study is to enrich the discourse on developing an intended form of the science curriculum in different country contexts. A multi-case study research design uses methods of content and comparative ...
The main aim of this study is to enrich the discourse on developing an intended form of the science curriculum in different country contexts. A multi-case study research design uses methods of content and comparative ...
Analýza využití multimédií ve výuce přírodopisu a biologie
Analysis of the Use of Multimedia in Science Education
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Teodoridis, Vasilis
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 21. 12. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Digital literacy is one of key competencies for lifelong learning. Although implementing multimedia (i.e. ICT) into the educational process has a global perspective, the curricular documents for compulsory school attendance ...
Digitální gramotnost patří ke klíčovým kompetencím důležitým pro osobní rozvoj člověka-žáka a uplatnění se v dnešní společnosti. Ačkoliv je implementace multimédií (resp. ICT) do vzdělávacího procesu globálně rozšířeným ...
Digitální gramotnost patří ke klíčovým kompetencím důležitým pro osobní rozvoj člověka-žáka a uplatnění se v dnešní společnosti. Ačkoliv je implementace multimédií (resp. ICT) do vzdělávacího procesu globálně rozšířeným ...
Psychologické a epistemologické otázky tvorby kurikula
Psychological and Epistemological Aspects of Curriculum Design
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Spilková, Vladimíra
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 12. 12. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Psychological and Epistemological Aspects of Curriculum Design AUTHOR: Dominik Dvořák DEPARTMENT: Department of Primary Education, Charles University in Prague SUPERVISOR: Prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. ABSTRACT: ...
NÁZEV: Psychologické a epistemologické otázky tvorby kurikula AUTOR: Dominik Dvořák KATEDRA (ÚSTAV) Katedra primární pedagogiky PedF UK ŠKOLITEL: Prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. ABSTRAKT: Znepokojivý trend zhoršujících ...
NÁZEV: Psychologické a epistemologické otázky tvorby kurikula AUTOR: Dominik Dvořák KATEDRA (ÚSTAV) Katedra primární pedagogiky PedF UK ŠKOLITEL: Prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. ABSTRAKT: Znepokojivý trend zhoršujících ...
Prediktory sociální participace dětí s dětskou mozkovou obrnou v základních školách v České republice a Republice Srbsko
Predictors of Social Participation of CHildren with Cerebral Palsy in Primary Schools in the Czech Republic and Republic of Serbia
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The main aim of this dissertation is to determine the predictors of social participation of pupils with cerebral palsy in elementary schools in the Czech Republic and the Republic of Serbia which, in other words, means ...
Hlavním cílem této disertace je určit prediktory sociální participace žáků s mozkovou obrnou na základních školách v České republice a v Srbsku, což znamená vymezit faktory, které by mohly determinovat úroveň jejich sociální ...
Hlavním cílem této disertace je určit prediktory sociální participace žáků s mozkovou obrnou na základních školách v České republice a v Srbsku, což znamená vymezit faktory, které by mohly determinovat úroveň jejich sociální ...
Analýza vědomostí žáků základních a středních škol a interpretace evoluční biologie učiteli v České republice, Anglii a Skotsku
Analysis of Secondary School Pupils' Knowledge and the Interpretation of Evolutionary Biology by Teachers in the Czech Republic, England and Scotland
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Teodoridis, Vasilis
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 21. 12. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: An evolution is considered the single greatest unifying theory in biology. Therefore, evolution is a crucial topic from the perspective of didactics of biology because it reaches contemporary paradigm of science education. ...
Z pohledu didaktiky biologie má tematika evoluce významnou roli, jelikož se díky svému integračnímu charakteru dotýká soudobého paradigmatu přírodovědného vzdělávání. Dizertační práce proto věnuje pozornost edukativním ...
Z pohledu didaktiky biologie má tematika evoluce významnou roli, jelikož se díky svému integračnímu charakteru dotýká soudobého paradigmatu přírodovědného vzdělávání. Dizertační práce proto věnuje pozornost edukativním ...
Vzdělávání dětí z dětského domova
Educating children from a Children's Home
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Stará, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 17. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce poukazuje na problematiku institucionální péče v České republice. Primárně se zaměřuje na dětské domovy, vzdělávání a socializaci dětí umístěných v tomto typu rezidenčního zařízení. Cílem teoretické části ...
Dissertation is focused on the issue of institutional care in the Czech Republic. The main focus of this work are children's homes, education and socialization of children placed in this type of residential care. The aim ...
Dissertation is focused on the issue of institutional care in the Czech Republic. The main focus of this work are children's homes, education and socialization of children placed in this type of residential care. The aim ...
Environmentální gramotnost žáků 2. stupně základní školy v České republice, Slovensku, Polsku a Německu
Environmental Literacy of Second Grade's Pupils at Primary School in the Czech Republic, Slovakia, Poland and Germany
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Teodoridis, Vasilis
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 26. 03. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Environmentální gramotnost žáků úrovně ISCED 2 v České republice, Slovensku, Polsku a Německu Mgr. Ing. Silvie Svobodová ABSTRAKT Koncept environmentální gramotnosti vychází zejména z principů environmentální výchovy. ...
Environmental Literacy of ISCED 2 Pupils in the Czech Republic, Slovakia, Poland and Germany Mgr. Ing. Silvie Svobodová ABSTRACT The concept of environmental literacy is based primarily on the principles of environmental ...
Environmental Literacy of ISCED 2 Pupils in the Czech Republic, Slovakia, Poland and Germany Mgr. Ing. Silvie Svobodová ABSTRACT The concept of environmental literacy is based primarily on the principles of environmental ...