Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Přístup k rozvoji sociální a personální klíčové kompetence v učebnicích francouzského jazyka
Social and Personal Key Competence Development in Textbooks of French as a Foreign Language
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 11. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá jednou z podstatných složek konceptu českého vzdělávání - tzv. klíčovými kompetencemi. Zaměřuje se na dvě z klíčových kompetencí, a to konkrétně na kompetenci personální a sociální. V teoretické ...
The diploma thesis deals with one of the most important parts of the concept of the Czech educational system - with so-called key competencies. It is focused on two key competencies - the personal and social competencies. ...
The diploma thesis deals with one of the most important parts of the concept of the Czech educational system - with so-called key competencies. It is focused on two key competencies - the personal and social competencies. ...
SPU a cizí jazyky na nižším sekundárním stupni škol
Learning Difficulties and Foreign Language Teaching - Lower Secondary Schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis focuses on foreign language teaching to children with specific learning difficulties (LD) at Czech lower secondary schools. It aims to define learning difficulties and describe their causes and ...
Tato diplomová práce se zabývá výukou cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni českých základních škol. Zaměřuje se na definování poruch učení, popis jejich příčin a zejména projevů při rozvíjení ...
Tato diplomová práce se zabývá výukou cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni českých základních škol. Zaměřuje se na definování poruch učení, popis jejich příčin a zejména projevů při rozvíjení ...
Kulturní inteligence a její pojetí v rámci výuky cizích jazyků
Cultural intelligence and its concept in foreign language teaching
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 16. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem práce Kulturní inteligence a její pojetí ve výuce cizích jazyků je představit teoretický koncept kulturní inteligence, který popsali Earley a Ang v roce 2003 a zasadit jej do kontextu výuky cizích jazyků. Práce ...
The aim of the paper Cultural Intelligence and its concept in foreign language teaching is to introduce theoretical concept of Cultural intelligence created by Earley and Ang in 2003 and to place it in the context of foreign ...
The aim of the paper Cultural Intelligence and its concept in foreign language teaching is to introduce theoretical concept of Cultural intelligence created by Earley and Ang in 2003 and to place it in the context of foreign ...