Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Stůl jako obraz - specifický prostor pro záznam a komunikaci ve výtvarném umění a výtvarné výchově
Table as an image - a specific space for recording and communicating in fine arts and art education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Velíšek, Martin
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Pešlová, R.: Stůl jako obraz - specifický prostor pro záznam a komunikaci ve výtvarném umění a výtvarné výchově (Diplomová práce) Praha 2015, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy, 100 s. Obsahem ...
Pešlová, R .: Table as an image - a specific space for recording and communicating in fine arts and art education (Dissertation) Prague 2015, Charles University, Faculty of Education, Art Education Department, 100 s. The ...
Pešlová, R .: Table as an image - a specific space for recording and communicating in fine arts and art education (Dissertation) Prague 2015, Charles University, Faculty of Education, Art Education Department, 100 s. The ...
Vnímání pravidelností v aritmetice u žáků 2. a 3. ročníku ZŠ
Pupils' perception of regularities in arithmetic in the 2nd and 3rd grade of primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 22. 05. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce zkoumá vnímání pravidelností v aritmetice u žáků 2. a 3. ročníku ZŠ. Teoretická část se zaměřuje především na žákovské prekoncepty (dříve získané zkušenosti s vybraným tématem). Uvádí ukázky úloh z ...
This thesis investigates the perception of regularity in arithmetic of pupils in 2nd and 3rd grade of primary school. The theoretical part focuses mainly on pupils' preconceptions (previously acquired experience with the ...
This thesis investigates the perception of regularity in arithmetic of pupils in 2nd and 3rd grade of primary school. The theoretical part focuses mainly on pupils' preconceptions (previously acquired experience with the ...
Tabulka jako nástroj pro evidenci dat a řešení úloh v 1. - 3. ročníku ZŠ
Table as a tool for data registration and problem solving in the 1st - 3rd year of proimary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 03. 09. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem využívání tabulky, jako nástroje pro evidenci a třídění dat a také jako nástroje pro řešení úloh v prvním až třetím ročníku základní školy. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou ...
The thesis deals with the topic of using table as a tool for recording and sorting data as well as a tool for solving tasks in the first to third year of elementary school. It is divided into two parts, a theoretical part ...
The thesis deals with the topic of using table as a tool for recording and sorting data as well as a tool for solving tasks in the first to third year of elementary school. It is divided into two parts, a theoretical part ...