Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Přínos současných českých skladatelů-pedagogů pro rozvoj dětské hudebnosti
Contribution of Contemporary Composer Educators to the Development of Children's Musicality
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kozánková, Olga
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 16. 01. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá přínosem současných českých skladatelů-pedagogů pro rozvoj dětské hudebnosti. V první kapitole se dotkne tématu důležitých pedagogických vzorů v Čechách, na Moravě a ve Slezsku v 17.-19. ...
This dissertation deals with the contribution of contemporary composer educators to the development of childrenʼs musicality. In the first chapter it touches on the theme of important pedagogical representatives in Bohemia, ...
This dissertation deals with the contribution of contemporary composer educators to the development of childrenʼs musicality. In the first chapter it touches on the theme of important pedagogical representatives in Bohemia, ...
Muzikoterapie v praxi: Hudební aktivity v předškolní speciální pedagogice
Practical Music Therapy: Music Activities in Pre-School Special Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hurníková, Kateřina
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 08. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce řeší využití muzikoterapie v předškolním speciálním vzdělávání. Zaměřuje se na strukturu a provedení aktivit v muzikoterapeutickém kroužku MŠ speciální Štíbrova. Cílem práce je osvětlit čtenáři cíle a specifika ...
Author's précis This work deals with the use of music therapy in special pre-school education. It focuses on the structure and progression of the activities carried out during the music therapy sessions in special kindergarten ...
Author's précis This work deals with the use of music therapy in special pre-school education. It focuses on the structure and progression of the activities carried out during the music therapy sessions in special kindergarten ...