Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 19
Virtuální model MFF UK
Virtual Model of the Charles University Building
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Žára, Jiří
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 26. 05. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The Degree work studies rendering of large 3D scenes created in VRML/X3D language. This scenes cannot be rendered whole, because their computer representation is too big. This work gives methods to divide large scene to ...
Diplomová práce se zabývá problematikou zobrazovaní rozsáhlých 3D scén vytvořených v jazyce VRML/X3D. Tyto scény se nedají zobrazovat najednou, neboť objem dat, který scéna představuje, je příliš velký. Úkolem práce je ...
Diplomová práce se zabývá problematikou zobrazovaní rozsáhlých 3D scén vytvořených v jazyce VRML/X3D. Tyto scény se nedají zobrazovat najednou, neboť objem dat, který scéna představuje, je příliš velký. Úkolem práce je ...
Sorcerer's Struggle
Sorcerer's Struggle
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: This thesis deals with the design and implementation of a multiplayer run and gun game, which can be run on Windows, Linux and MacOS platforms. The thesis contains the selection of a game engine, based on the advantages ...
Táto práce se věnuje návrhu a realizaci tzv. run and gun hry, která je pro více hráče a běží na platformách Windows, Linux a MacOS. Práce obsahuje výběr herního enginu, založené na výhody a nevýhody z hlediska hry. Mezi ...
Táto práce se věnuje návrhu a realizaci tzv. run and gun hry, která je pro více hráče a běží na platformách Windows, Linux a MacOS. Práce obsahuje výběr herního enginu, založené na výhody a nevýhody z hlediska hry. Mezi ...
Hearthstone simulátor
Hearthstone simulator
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Title: Hearthstone simulator Author: Martin Strupek Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Jakub Gemrot, Department of Software and Computer Science Education Abstract: The goal ...
Název práce: Hearthstone simulátor Autor: Martin Strupek Katedra / Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Cílem této práce ...
Název práce: Hearthstone simulátor Autor: Martin Strupek Katedra / Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Cílem této práce ...
Arithmetic coding on GPU
Aritmetické kódování pomocí GPU
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horáček, Jan
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 07. 09. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je prozkoumat možnosti vytváření implementace paralelního aritmetického kódování a změřit míru zlepšení výkonu. V první části, krátký přehled aritmetického kódování s jeho seriovou implementací (Amir Said, ...
The aim of this thesis is to investigate possibilities for creating parallel arithmetic coding implementation and measure performance improvements. In the first part, short overview of Arithmetic coding with its serial ...
The aim of this thesis is to investigate possibilities for creating parallel arithmetic coding implementation and measure performance improvements. In the first part, short overview of Arithmetic coding with its serial ...
GPU implementace algoritmů irradiance a radiance caching
GPU implementation of the irradiance and radiance caching algorithms
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Předmětem této práce je vytvořit program implementující algoritmy pro výpočet globálního osvětlení radiance a irradiance caching za využití frameworku CUDA na GPU. Paralelní implementace na GPU by měla přinést výrazné ...
The object of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computing. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on graphics card (GPU). Parallel implementation ...
The object of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computing. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on graphics card (GPU). Parallel implementation ...
Adaptívne formácie pre viruálnych agentov
Adaptive formations for virtual agents
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Plch, Tomáš
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 31. 05. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Dnešní virtuální světy obsahují velké množství virtuálních agentů. To s sebou přináší i nutnost koordinace jejich pohybu. V této práci navrhujeme algoritmy pro řízení pohybu skupiny agentů ve formaci. Důraz je kladen na ...
There is a growing number of virtual agents in today's virtual worlds. This is directly related to the need of coordinating their behavior and movement. In this work we design algorithms to maintain desired formation of ...
There is a growing number of virtual agents in today's virtual worlds. This is directly related to the need of coordinating their behavior and movement. In this work we design algorithms to maintain desired formation of ...
Strojové učenie formálnych jazykov
Machine learning of formal languages
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mráz, František
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 10. 09. 2007
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V předložené práci studuji úlohu strojového učení formálních jazyků. Úlohou práce je navrhnout a implementovat program umožňující studovat průběh a výsledky jednotlivých algoritmů na učení jazyků. Program podporuje učení ...
In the present work I study the task of machine learning of formal languages. The task of the work is to design and implement the program with anyone will be able to study the progress and results of algorithms for learning ...
In the present work I study the task of machine learning of formal languages. The task of the work is to design and implement the program with anyone will be able to study the progress and results of algorithms for learning ...
Vybrané problémy související s vehicle routing
Particular Problems Related to the Vehicle Routing Problem
Vybrané problémy související s vehicle routing
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pergel, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 04. 09. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Vybrané problémy související s vehicle routing Autor: Imrich Kuklis Katedra / Ústav: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Martin Pergel, Ph.D., Kabinet software a výuky informatiky ...
Title: Particular Problems Related to the Vehicle Routing problem Author: Imrich Kuklis Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: RNDr. Martin Pergel, Ph.D., Department of Software and ...
Title: Particular Problems Related to the Vehicle Routing problem Author: Imrich Kuklis Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: RNDr. Martin Pergel, Ph.D., Department of Software and ...
Prostředí pro lifting
Environment for Lifting
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The aim of the thesis is to create a library that will provide ease way to cre- ating and experimenting with computing networks. The concpet of computing netowork can be explained as algorithms whitch can be devided into ...
Cílem práce je vytvořit knihovnu, pomocí které bude možno snadno vytvářet výpočetní sítě a dále s nimi experimentovat. Pojmem výpočetní sítě jsou my- šleny algoritmy, které je možné rozdělit na jednoduché části (uzly), ze ...
Cílem práce je vytvořit knihovnu, pomocí které bude možno snadno vytvářet výpočetní sítě a dále s nimi experimentovat. Pojmem výpočetní sítě jsou my- šleny algoritmy, které je možné rozdělit na jednoduché části (uzly), ze ...
Orientace v prostoru zkoumaná ve virtuální realitě
Adaptation of spatial navigation tests to virtual reality.
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 02. 02. 2009
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Na oddelení neurofyziológie pamäti Akadémie Vied Českej Republiky prebiehajú výskumy orientácie ľudí v priestore v experimentálnom reálnom prostredí zvanom Blue Velvet Arena. Táto diplomová práca sa v úvode zaoberá významom ...
At the Department of Neurophysiology of Memory in the Academy of Sciences in Czech Republic are recently performed tests of spatial navigation of people in e xperimental real enviroment called Blue Velvet Arena. In introdution ...
At the Department of Neurophysiology of Memory in the Academy of Sciences in Czech Republic are recently performed tests of spatial navigation of people in e xperimental real enviroment called Blue Velvet Arena. In introdution ...