Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Codenames: a practical application for modelling word association
Umělá inteligence pro Krycí jména: hru založenou na slovních asociacích
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mareček, David
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 04. 02. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Micha de Rijk January 6, 2020 Word association is an important part of human language. Many techniques for capturing semantic relations between words exist, but their ability to model word associations is rarely tested. ...
Artificial Intelligence for Children of the Galaxy Computer Game
Umělá inteligence pro počítačovou hru Children of the Galaxy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Even though artificial intelligence (AI) agents are now able to solve many classical games, in the field of computer strategy games, the AI opponents still leave much to be desired. In this work we tackle a problem of ...
Ačkoli je umělá inteligence (UI) dnes schopna úspěšně řešit mnoho klasických her, na poli počítačových strategických her UI oponenti stále velmi pozadu. V této práci řešíme problém soubojů ve strategických počítačových ...
Ačkoli je umělá inteligence (UI) dnes schopna úspěšně řešit mnoho klasických her, na poli počítačových strategických her UI oponenti stále velmi pozadu. V této práci řešíme problém soubojů ve strategických počítačových ...
PNS for the game Arimaa
PNS for the game Arimaa
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hric, Jan
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Arimaa je strategická desková hra, kterou se stále počítačům nepovedlo pokořit. Problematický je zejména velký větvící faktor stromu hry a celková její charakteristika, díky které je obtížné sestrojit vhodnou ohodnocovací ...
The game of Arimaa is a strategic board game that has proved to be a challenge to computers. Not only because of its huge branching factor, but also thanks to the difficulty in creating a good evaluation function to be ...
The game of Arimaa is a strategic board game that has proved to be a challenge to computers. Not only because of its huge branching factor, but also thanks to the difficulty in creating a good evaluation function to be ...
Board game with artificial intelligence
Desková hra s umělou inteligencí
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pilát, Martin
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 07. 07. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Multiplayer board games with imperfect information present a difficult challenge for many common game-playing algorithms. Studying their behavior in such games can be difficult, because existing implementations of such ...
Deskové hry pro více hráčů s prvky neurčité informace prezentují pro mnoho běž- ných herních algoritmů těžký problém. Studování jejich chování v takovýchto hrách je často nesnadné, protože existující implementace podobných ...
Deskové hry pro více hráčů s prvky neurčité informace prezentují pro mnoho běž- ných herních algoritmů těžký problém. Studování jejich chování v takovýchto hrách je často nesnadné, protože existující implementace podobných ...
Arimaa challenge - static evaluation function
Arimaa challenge - statistická ohodnovací funce
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Majerech, Vladan
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 21. 01. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Arimaa je strategická desková hra pro dva hráče. Byla navržena tak, aby nebylo nebylo jednoduché vytvořit počítačový program, který by dokázal porazit nejlepší lidské hráče. V této práci jsme se zaměřili na návrh statické ...
Arimaa is a strategic board game for two players. It was designed with the aim that it will be hard to create a computer program that could defeat the best human players. In this thesis, we focus on the design of the static ...
Arimaa is a strategic board game for two players. It was designed with the aim that it will be hard to create a computer program that could defeat the best human players. In this thesis, we focus on the design of the static ...
Pogamut and USARSim integration
Pogamut and USARSim integration
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bída, Michal
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato práce se bude zabývat integrací robotického simulátoru USARSim s platformou Pogamut, která umožňuje snadné prototypování virtuálních agentů. Jako doklad korektnosti poskytneme několik robotů, kteří řeší jednoduché ...
In this work we integrate the USARSim simulator with the Pogamut platform in order to facilitate the development of USARSim virtual robots. We present a set of robots solving simple task as a proof-of-concept. We also ...
In this work we integrate the USARSim simulator with the Pogamut platform in order to facilitate the development of USARSim virtual robots. We present a set of robots solving simple task as a proof-of-concept. We also ...
3D akční hra v podivném městě
3D akční hra v podivném městě
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Balyo, Tomáš
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 20. 06. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Práce se zabývá návrhem a následnou implementací real-time akční hry ve světě, který se nedá popsat klasickým třídimensionálním reálným lineárním vektorovým prostorem. Tato počítačová hra ovšem používá 3D zobrazování. Práce ...
This thesis deals with a conception and implementation of a real-time 3D action game. This game is placed in a bizzare surrounding that is not a subset of an ordinary real three- dimensional linear space. The work presents ...
This thesis deals with a conception and implementation of a real-time 3D action game. This game is placed in a bizzare surrounding that is not a subset of an ordinary real three- dimensional linear space. The work presents ...
Artificial Intelligence for the Bang! Game
Umělá inteligence pro hru Bang!
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pilát, Martin
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 31. 01. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tématem této práce jsou algoritmy umělé inteligence (AI) pro hru Bang!, karetní hru s tématikou Divokého západu, vytvořenou italským vývojářem her Emilianem Sciarrem. Cílem téhle práce bylo navrhnout umělou inteligence pro ...
This work explores artificial intelligence (AI) algorithms for the game Bang!, a Wild West-themed card game created by Italian game designer Emiliano Sciarra. The aim of this work was to design three different AIs for this ...
This work explores artificial intelligence (AI) algorithms for the game Bang!, a Wild West-themed card game created by Italian game designer Emiliano Sciarra. The aim of this work was to design three different AIs for this ...
Coevolution of AI and level generation for Super Mario game
Koevoluce AI a generování levelů do hry Super Mario
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černý, Vojtěch
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 09. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Procedurální generování se nyní používá v mnoha hrách ke tvorbě široké škály obsahu. K jeho hodnocení se často používají hráči ovládaní umělou inteligencí. Procedurálně generovaný obsah lze také použít při učení hráčů ...
Procedural Content Generation is now used in many games to generate a wide variety of content. It often uses players controlled by Artificial Intelligence for its evaluation. PCG content can also be used when training AI ...
Procedural Content Generation is now used in many games to generate a wide variety of content. It often uses players controlled by Artificial Intelligence for its evaluation. PCG content can also be used when training AI ...