Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
GPU implementace algoritmů irradiance a radiance caching
GPU implementation of the irradiance and radiance caching algorithms
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Předmětem této práce je vytvořit program implementující algoritmy pro výpočet globálního osvětlení radiance a irradiance caching za využití frameworku CUDA na GPU. Paralelní implementace na GPU by měla přinést výrazné ...
The object of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computing. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on graphics card (GPU). Parallel implementation ...
The object of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computing. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on graphics card (GPU). Parallel implementation ...
GPU implementace algoritmů irradiance a radiance caching
GPU implementation of the irradiance and radiance caching algorithms
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 09. 09. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Předmětem této práce je vytvořit program implementující algoritmy pro výpočet globálního osvětlení radiance a irradiance caching za využití frameworku CUDA na GPU. Paralelní implementace na GPU by měla přinést výrazné ...
The objective of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computation. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on a graphics card (GPU). Parallel ...
The objective of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computation. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on a graphics card (GPU). Parallel ...
Robust light transport simulation in participating media
Robust light transport simulation in participating media
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 03. 02. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Simulace přenosu světla je využívána v realistické syntéze obrazu k vytváření fyzikálně věrných obrazů virtuálních scén. Důležitou součástí scén bývají opticky aktivní média (např. vzduch, voda, kůže). Efektivní výpočet ...
Light transport simulation is used in realistic image synthesis to create physically plausible images of virtual scenes. Important components of the scenes are participating media (e.g. air, water, skin etc.). Efficient ...
Light transport simulation is used in realistic image synthesis to create physically plausible images of virtual scenes. Important components of the scenes are participating media (e.g. air, water, skin etc.). Efficient ...