Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Procedurální generování stromů
Procedural tree generation
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 06. 09. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: During 3D modelling of the real world, it is often necessary to place trees into the scene. However particular model may not suit users' needs and the use of a dedicated software can be inconvenient - due to complex control, ...
Při 3D modelování reálného světa je mnohdy zapotřebí umístit do scény stromy. Konkrétní model ale nemusí vyhovovat představám uživatele a použití dedikovaného software může být nepohodlné - z důvodu složitého ovládání, ne- ...
Při 3D modelování reálného světa je mnohdy zapotřebí umístit do scény stromy. Konkrétní model ale nemusí vyhovovat představám uživatele a použití dedikovaného software může být nepohodlné - z důvodu složitého ovládání, ne- ...
CSG modelování pro polygonální objekty
CSG modeling for polygonal objects
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 01. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato práce se zabývá efektivní a robustní technikou provádění booleovských operací nad polygonálními modely. Plné robustnosti je dosaženo ve vnitřní reprezentaci založené na rovinách a BSP stromech (binary space partitioning ...
This work deals with an efficient and robust technique of performing Boolean operations on polygonal models. Full robustness is achieved within an internal representation based on planes and BSP (binary space partitioning) ...
This work deals with an efficient and robust technique of performing Boolean operations on polygonal models. Full robustness is achieved within an internal representation based on planes and BSP (binary space partitioning) ...
GPU implementace algoritmů irradiance a radiance caching
GPU implementation of the irradiance and radiance caching algorithms
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Předmětem této práce je vytvořit program implementující algoritmy pro výpočet globálního osvětlení radiance a irradiance caching za využití frameworku CUDA na GPU. Paralelní implementace na GPU by měla přinést výrazné ...
The object of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computing. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on graphics card (GPU). Parallel implementation ...
The object of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computing. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on graphics card (GPU). Parallel implementation ...
GPU implementace algoritmů irradiance a radiance caching
GPU implementation of the irradiance and radiance caching algorithms
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 09. 09. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Předmětem této práce je vytvořit program implementující algoritmy pro výpočet globálního osvětlení radiance a irradiance caching za využití frameworku CUDA na GPU. Paralelní implementace na GPU by měla přinést výrazné ...
The objective of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computation. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on a graphics card (GPU). Parallel ...
The objective of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computation. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on a graphics card (GPU). Parallel ...
Deformace 3D textury podle polygonálního modelu
3D Texture deformation according to a polygonal model
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Úkolem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat algoritmus, který spočítá deformaci prostoru na základě deformace polygonálního modelu. Zaměříme se především na algoritmus, který počítá výslednou deformaci jako ...
Aim of this bachelor thesis is to design and implement algorithm, which deforms 3D space according to the polygonal model. We focus on algorithm, where we calculate deformation as linear combination of vertices of deformed ...
Aim of this bachelor thesis is to design and implement algorithm, which deforms 3D space according to the polygonal model. We focus on algorithm, where we calculate deformation as linear combination of vertices of deformed ...