Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Statistický model tvaru obličeje
Statistical model of the face shape
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 17. 06. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The goal of this thesis is to use machine learning methods for datasets of scanned faces and to create a program that allows to explore and edit faces represented as triangle meshes with a number of controls. Firstly we ...
Cíl této práce je použití metod strojového učení na dataset oskenovaných tváří a vytvořit tak program, který umožní prozkoumat a editovat tváře reprezentované trojúhelníkovou sítí pomocí několika ovládacích prvků. Nejprve ...
Cíl této práce je použití metod strojového učení na dataset oskenovaných tváří a vytvořit tak program, který umožní prozkoumat a editovat tváře reprezentované trojúhelníkovou sítí pomocí několika ovládacích prvků. Nejprve ...
Umělá inteligence pro hru Azul
Artificial intelligence for the game of Azul
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dingle, Adam Thomas
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 09. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Porovnání tří různých pristupů na vytvoření umělé inteligence prodoskovou hru Azul a jejich implementace, testování a následné výsledky testů. Součástí práce je taky simulace hry vytvořená v herním enginu ve které je možné ...
A comparison between three different approaches to developing an AI agent for the board game Azul and their implementation, testing and consequent results of said tests. A part of the thesis is also a simulator created in ...
A comparison between three different approaches to developing an AI agent for the board game Azul and their implementation, testing and consequent results of said tests. A part of the thesis is also a simulator created in ...