Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 28
Reducing Complexity of AI in Open-World Games by Combining Search-based and Reactive Techniques
Snižování komplexity umělé inteligence ve hrách s otevřeným světem pomocí kombinace reaktivních a prohledávacích technik
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 26. 09. 2016
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Hry s otevřeným světem jsou žánrem počítačových her, který hráčům nabízí vysokou míru volnosti pro ovlivňování herního světa. Tato volnost znatelně komplikuje tvorbu umělé inteligence pro tento druh her. V této práci ...
Open-world computer games present the players with a large degree of freedom to interact with the virtual environment. The increased player freedom makes open-world games a challenging domain for artificial intelligence. ...
Open-world computer games present the players with a large degree of freedom to interact with the virtual environment. The increased player freedom makes open-world games a challenging domain for artificial intelligence. ...
Using yaPOSH for CTF team behaviour
Specifikace týmového chování pro CTF pomocí yaPOSHe
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bída, Michal
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 04. 09. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Specifikace týmového chování pro CTF pomocí yaPOSHe Autor: Mikuláš Zelinka Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Michal Bída Abstrakt: Vyhodnotili jsme vhodnost použití ...
Title: Using yaPOSH for CTF team behaviour Author: Mikuláš Zelinka Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Michal Bída Abstract: We evaluated the suitability of yaPOSH (an ...
Title: Using yaPOSH for CTF team behaviour Author: Mikuláš Zelinka Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Michal Bída Abstract: We evaluated the suitability of yaPOSH (an ...
Umělá inteligence pro Sushi Go!
Artificial intelligence for Sushi Go!
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holan, Tomáš
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 09. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Práce se věnuje vývoji umělé inteligence pro karetní hru Sushi Go!. Jedná se o hru dvou až pěti hráčů, ve které všichni hráči hrají najednou. Práce prezentuje různé přístupy pro tvorbu umělé inteligence. Největší důraz je ...
The thesis deals with an artificial intelligence for a Sushi Go! card game. It is a game with simultaneous moves for two to five players. The thesis presents multiple approaches for development of an artificial intelligence. ...
The thesis deals with an artificial intelligence for a Sushi Go! card game. It is a game with simultaneous moves for two to five players. The thesis presents multiple approaches for development of an artificial intelligence. ...
Hearthstone simulátor
Hearthstone simulator
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Title: Hearthstone simulator Author: Martin Strupek Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Jakub Gemrot, Department of Software and Computer Science Education Abstract: The goal ...
Název práce: Hearthstone simulátor Autor: Martin Strupek Katedra / Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Cílem této práce ...
Název práce: Hearthstone simulátor Autor: Martin Strupek Katedra / Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Cílem této práce ...
Umělá inteligence pro deskovou hru Warlight
Artificial Intelligence for Warlight Board Game
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 27. 06. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Warlight, inspirovaný deskovou hrou Risk, představuje výzvu pro tvorbu umělé inte- ligence z důvodu velké výpočetní složitosti. Práce implementuje umělou inteligenci do této hry. Součástí je také simulátor, možnost hry ...
This thesis implements an artificial player for this game. Part of this thesis is a simulator, possibility to play against an AI player and a possibility to play against another human in the form of a hotseat game (multiplayer ...
This thesis implements an artificial player for this game. Part of this thesis is a simulator, possibility to play against an AI player and a possibility to play against another human in the form of a hotseat game (multiplayer ...
Umělá inteligence pro hru Azul
Artificial intelligence for the game of Azul
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dingle, Adam
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 02. 07. 2021
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Porovnání tří různých pristupů na vytvoření umělé inteligence prodoskovou hru Azul a jejich implementace, testování a následné výsledky testů. Součástí práce je taky simulace hry vytvořená v herním enginu ve které je možné ...
A comparison between three different approaches to developing an AI agent for the board game Azul and their implementation, testing and consequent results of said tests. A part of the thesis is also a simulator created in ...
A comparison between three different approaches to developing an AI agent for the board game Azul and their implementation, testing and consequent results of said tests. A part of the thesis is also a simulator created in ...
Evoluce umělé inteligence pro tahovou strategickou hru
Evolution of artificial intelligence for turn-based strategy game
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holan, Tomáš
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 13. 02. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: This thesis deals with the development of artificial intelligence for a simplified version of turn- based strategy game Advance Wars. Our focus is on comparing traditional ''ad-hoc'' game AI methods with methods that ...
Práce se věnuje vývoji umělé inteligence pro zjednodušenou variantu tahové strategické hry Advance Wars. Zaměřujeme se přitom na srovnání možností tradičních ,,ručních'' metod herní AI a metod minimalizujících závislost ...
Práce se věnuje vývoji umělé inteligence pro zjednodušenou variantu tahové strategické hry Advance Wars. Zaměřujeme se přitom na srovnání možností tradičních ,,ručních'' metod herní AI a metod minimalizujících závislost ...
Využití hierarchických konečných automatů pro popis vzorů chování
Using hierarchical finite automata for behavior-description
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pergel, Martin
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 10. 02. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V předložené práci zavádíme a studujeme hierarchické konečné automaty jako model umělé inteligence autonomních agentů v obecných virtuálních prostředích a systémech. Formálně definujeme pojem hierarchického automatu, ...
In the present work we introduce and study the hierarchical finite state machines as a model of artificial intelligence of autonomous agents in various virtual environments and systems. We define the concept of hierarchical ...
In the present work we introduce and study the hierarchical finite state machines as a model of artificial intelligence of autonomous agents in various virtual environments and systems. We define the concept of hierarchical ...
Umělý hráč pro Angry Birds
Umělý hráč pro Angry Birds
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 06. 09. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Angry Birds is a popular video game, in which the player is provided with a sequence of birds to shoot from a slingshot. The task of the game is to kill all green pigs with maximum possible score. Angry Birds appears to ...
Hearthstone simulátor
Hearthstone simulator
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 31. 01. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Title: Hearthstone simulator Author: Martin Strupek Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Jakub Gemrot, Department of Software and Computer Science Education Abstract: The goal ...
Název práce: Hearthstone simulátor Autor: Martin Strupek Katedra / Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Cílem této práce ...
Název práce: Hearthstone simulátor Autor: Martin Strupek Katedra / Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Cílem této práce ...