Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Audiovizuální performance v kontextu digitálního prostředí
Audiovisual performance in the context of digital environment
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šisler, Vít
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 15. 09. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je popsat vliv technologického vývoje na způsoby tvorby pohyblivého obrazu a představit formy, jakých toto médium nabývá v oblasti živých audiovizuálních performancí. Teoretická studie dané téma ...
The goal of this thesis is to describe the influence of technological development on the ways in which the moving image is created and to introduce forms that this medium attains in the area of live audio-visual performances. ...
The goal of this thesis is to describe the influence of technological development on the ways in which the moving image is created and to introduce forms that this medium attains in the area of live audio-visual performances. ...
Vizuální reprezentace dat jako nástroj pro prezentování veřejně dostupných dat statistických úřadů na webových stránkách
Visual data representation as a tool for presenting public data on statistical offices websites
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Souček, Jiří
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 01. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Cílem práce bylo zmapovat stav webových stránek statistických úřadů a podat zprávu o míře poskytování veřejně dostupných dat a využívání různých typů vizuální reprezentace dat na webových stránkách statistických úřadů, ...
anglicky The main task of this diploma thesis was to map conditions of statistical offices websites and review if They fulfill their mission toward public by providing public accessible data and how and if they use the ...
anglicky The main task of this diploma thesis was to map conditions of statistical offices websites and review if They fulfill their mission toward public by providing public accessible data and how and if they use the ...
Vliv online sebemonitorovacích aplikací na motivaci uživatelů v procesu vzdělávání
The Impact of Online Self-Monitoring Applications on Motivation of Users in Education Process
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šisler, Vít
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 09. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce zkoumá, jakým způsobem sebekvantifikace působí na motivaci při procesu vzdělávání. Cílem práce je zjistit, zda využívání aplikací sledujících či zaznamenávajících průběh studia může mít vliv na motivaci ...
This thesis is examining in which way the quantified self approach can have the effect on motivation in the process of education. The aim of this thesis is to determine whether the usage of application which is tracking ...
This thesis is examining in which way the quantified self approach can have the effect on motivation in the process of education. The aim of this thesis is to determine whether the usage of application which is tracking ...
Nové trendy v oblasti monetizace počítačových her
New Trends in Computer Games Monetization
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šisler, Vít
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 15. 09. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: This diploma thesis deals with the new trends in the monetization of the video gaming industry with emphasis on crowdfunding, free-to-play model, selling games by "pay what you want" bundles and sales on Steam and other ...
This diploma thesis deals with the new trends in the monetization of the video gaming industry with emphasis on crowdfunding, free-to-play model, selling games by "pay what you want" bundles and sales on Steam and other ...
This diploma thesis deals with the new trends in the monetization of the video gaming industry with emphasis on crowdfunding, free-to-play model, selling games by "pay what you want" bundles and sales on Steam and other ...