Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Problematika nerovností v přístupu ke vzdělávání na počátku 21. století z pohledu politických dokumentů mezinárodních organizací
The Issue of Inequalities in Access to Education at the Beginning of the 21st Century from the Perspective of Policy Documents of International Organizations
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Martin
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 22. 06. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: 5 Abstrakt Celoživotní vzdělávání a učení je nezbytnou podmínkou úspěšného a plnohodnotného života v současném globalizovaném světě. Deklarovanou snahou mezinárodních organizací (UNESCO, WB, OECD, WTO, EU a dalších) je ...
6 Abstract Lifelong education and learning is an important condition for a successful and fulfilling life in today's globalized world. To provide education for all is declared effort of international organizations (UNESCO, ...
6 Abstract Lifelong education and learning is an important condition for a successful and fulfilling life in today's globalized world. To provide education for all is declared effort of international organizations (UNESCO, ...
Motivace k dalšímu vzdělávání a faktory ovlivňující účast na dalším vzdělávání
Motivation for continuing education and factors affecting participation in continuing education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Eger, Ludvík
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 05. 02. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Cílem bakalářské práce s názvem "Motivace k dalšímu vzdělávání a faktory ovlivňující účast na dalším vzdělávání" je zjistit, co motivuje dospělé k dalšímu vzdělávání a co jim naopak ve vzdělávání brání. Práce se skládá ze ...
The aim of this bachelor thesis "Motivation for continuing education and factors affecting participation in continuing education" is to analyze what motivates adults to participate in continuing education and what are main ...
The aim of this bachelor thesis "Motivation for continuing education and factors affecting participation in continuing education" is to analyze what motivates adults to participate in continuing education and what are main ...
Současný pohled mezinárodních organizací na koncept celoživotního učení - srovnání UNESCO a OECD
Contemporary Perspectives of International Organisations on the Concept of Lifelong Learning - A Comparison of UNESCO and OECD
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 18. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce představuje koncept celoživotního učení jako ambiciózní politický projekt, který se zrodil na poli mezinárodních organizací počátkem 70. let a jehož dopad dnes sahá daleko za hranice národních států i ...
This diploma thesis presents the concept of lifelong learning as an ambitious political project born in the field of international organisations at the beginning of the 1970s which now reaches far beyond the borders of ...
This diploma thesis presents the concept of lifelong learning as an ambitious political project born in the field of international organisations at the beginning of the 1970s which now reaches far beyond the borders of ...
Vývoj právní úpravy vzdělávání dospělých v České republice
The Development of the Legal Regulation of Adult Education in the Czech Republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šerák, Michal
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 14. 09. 2015
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce Vývoj právní úpravy vzdělávání dospělých v České republice se zabývá právní úpravou vzdělávání dospělých v České republice a jejími historickými, společenskými i mezinárodněpolitickými souvislostmi. Práce ...
The thesis The Development of the Legal Regulation of Adult Education in the Czech Republic addresses the legal regulation of adult education in the Czech Republic and its historical, social and international political ...
The thesis The Development of the Legal Regulation of Adult Education in the Czech Republic addresses the legal regulation of adult education in the Czech Republic and its historical, social and international political ...
Evropský program Grundtvig jako jedna z možností profesního rozvoje jedinců v oblasti vzdělávání dospělých
European programme Grundtvig as an option of persons' development in adult education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tureckiová, Michaela
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 07. 02. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: a klíčová slova Diplomová práce "Evropský program Grundtvig jako jedna z možností profesního rozvoje jedinců v oblasti vzdělávání dospělých" je pojata jako analytický pohled na oblast celoživotního učení a vzdělávání se ...
and keywords The thesis "European programme Grundtvig as an option of persons' development in adult education" is conceived as an analytical insight into lifelong learning and education with an orientation on European ...
and keywords The thesis "European programme Grundtvig as an option of persons' development in adult education" is conceived as an analytical insight into lifelong learning and education with an orientation on European ...
Postmoderní aspekty vzdělávání dospělých
Postmodern aspects of adult education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt nenalezen