Audit internetové prezentace na příkladu konkrétní společnosti
Web audit
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/18937Identifiers
Study Information System: 68342
Collections
- Kvalifikační práce [23975]
Author
Advisor
Referee
Očko, Petr
Faculty / Institute
Faculty of Arts
Discipline
Information and Library Studies
Department
Institute of Information Studies and Librarianship
Date of defense
26. 1. 2009
Publisher
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Informační audit je rychle se rozvíjející se oblastí, který v dnešní době nachází široké uplatnění. Práce se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů a dostupných informací týkajících se informačního auditu jako celku, ale zejména na jednu z jeho částí - informační audit internetové prezentace. Práce seznamuje s několika specifickými metodami v rámci informačního auditu, ze kterých těží mnoho dnešních autorů a jsou také hojně používány jako podklad pro metodiky společností zabývající se touto oblastí. Jádrem práce je kapitola zaměřená na informační audit webu, nejznámější používané metodiky, přístupy a situace na českém trhu. V závěru práce se autor věnuje analýze české verze internetové prezentace společnosti IDC CEMA a následným doporučením pro její optimalizaci.
Information audit is a quickly developing field, which today has a wide scope of use. This thesis is mainly focused on an explanation of information audit concept in general and also on one of its parts - web audit. This thesis brings offers an overview of several specific information audit methods, which are today often used and quated as a source by many authors and also used by companies in this area. The core of the thesis is focused on web auditing, the most common techniques, the most prevalent approaches and the situation in this field in the Czech market. Lastly, the author provides an analysis of IDC CEMA's company website, including further recommendation for its optimization.