Zobrazit minimální záznam

Assessment in the after-school club
dc.contributor.advisorSkutil, Martin
dc.creatorVlčková, Kateřina
dc.date.accessioned2024-04-08T13:46:55Z
dc.date.available2024-04-08T13:46:55Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/188365
dc.description.abstract(in English): The assessment is an important part of the educational process. When assessing pupils, it is essential that the teacher uses correct and appropriate methods to develop the individuality of the pupil. Self-assessment should not be forgotten as it helps to the pupil to develop a healthy self-esteem and a healthy perception of himself/herself. In a after-school club, where the groups of children are diverse in terms of age and gender, assessment are used differently. The educator, like the teacher, is a role model for a the pupil regard to assessment. The educator's assessment is equally important as assessment of a teacher. This thesis focuses on the types, methods, and forms of assessment within after-school club. It is divided into theoretical and research part. The theoretical part first of all describes after-school club as an school facility, The functions and activities of after-school club are mentioned there. It also mentions the role of a educator in after-school club, the required education, personality traits, and characteristics of the person performing this profession. Another chapter concerns assessment. It defines the function and principles that educators should adhere in asssessment. Moreover, this chapter includes various types, methods, and forms of assessment...en_US
dc.description.abstract(česky) Hodnocení je důležitou součástí vzdělávacího procesu. Při hodnocení žáků je nezbytné, aby byly učitelem použity správné a vhodné metody k rozvoji individuality žáka. Nemělo by se zapomínat ani na sebehodnocení, které napomáhá žákovi rozvíjet zdravé sebevědomí a zdravé vnímání sebe sama. Ve školní družině, kde je skupina dětí věkově i genderově heterogenní, se hodnocení používá jinak. Vychovatelka je, stejně jako učitel, pro žáka vzorem s ohledem na hodnocení. Hodnocení vychovatelky je stejně tak důležité jako učitelovo. Diplomová práce se zabývá právě typy, metodami a formami hodnocení ve školní družině. Je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část v první řadě popisuje školní družinu jako školní zařízení. Jsou zde zmíněny funkce nebo činnosti školních družin. Je zde také zmínka o roli vychovatelky ve školní družině - požadované vzdělání a také osobnostní rysy a vlastnosti člověka vykonávající tuto profesi. Další kapitola se týká hodnocení. Kapitola definuje, jakou funkci má hodnocení nebo jaké by pedagog měl při hodnocení dodržovat zásady. Dále kapitola obsahuje různé typy, metody a formy hodnocení využívané ve školním prostředí. Poslední kapitola se zabývá charakteristikou mladšího školního věku dítěte a také jak dítě vnímá proces hodnocení. Ve výzkumné části je hlavním...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectŠkolní družina|hodnocení|sebehodnocení|vychovatelkacs_CZ
dc.subjectAfter-school club|assessment|selfassessment|educatoren_US
dc.titleHodnocení ve školní družiněcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-01-22
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId258427
dc.title.translatedAssessment in the after-school cluben_US
dc.contributor.refereeValášková Vincejová, Eva
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs(česky) Hodnocení je důležitou součástí vzdělávacího procesu. Při hodnocení žáků je nezbytné, aby byly učitelem použity správné a vhodné metody k rozvoji individuality žáka. Nemělo by se zapomínat ani na sebehodnocení, které napomáhá žákovi rozvíjet zdravé sebevědomí a zdravé vnímání sebe sama. Ve školní družině, kde je skupina dětí věkově i genderově heterogenní, se hodnocení používá jinak. Vychovatelka je, stejně jako učitel, pro žáka vzorem s ohledem na hodnocení. Hodnocení vychovatelky je stejně tak důležité jako učitelovo. Diplomová práce se zabývá právě typy, metodami a formami hodnocení ve školní družině. Je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část v první řadě popisuje školní družinu jako školní zařízení. Jsou zde zmíněny funkce nebo činnosti školních družin. Je zde také zmínka o roli vychovatelky ve školní družině - požadované vzdělání a také osobnostní rysy a vlastnosti člověka vykonávající tuto profesi. Další kapitola se týká hodnocení. Kapitola definuje, jakou funkci má hodnocení nebo jaké by pedagog měl při hodnocení dodržovat zásady. Dále kapitola obsahuje různé typy, metody a formy hodnocení využívané ve školním prostředí. Poslední kapitola se zabývá charakteristikou mladšího školního věku dítěte a také jak dítě vnímá proces hodnocení. Ve výzkumné části je hlavním...cs_CZ
uk.abstract.en(in English): The assessment is an important part of the educational process. When assessing pupils, it is essential that the teacher uses correct and appropriate methods to develop the individuality of the pupil. Self-assessment should not be forgotten as it helps to the pupil to develop a healthy self-esteem and a healthy perception of himself/herself. In a after-school club, where the groups of children are diverse in terms of age and gender, assessment are used differently. The educator, like the teacher, is a role model for a the pupil regard to assessment. The educator's assessment is equally important as assessment of a teacher. This thesis focuses on the types, methods, and forms of assessment within after-school club. It is divided into theoretical and research part. The theoretical part first of all describes after-school club as an school facility, The functions and activities of after-school club are mentioned there. It also mentions the role of a educator in after-school club, the required education, personality traits, and characteristics of the person performing this profession. Another chapter concerns assessment. It defines the function and principles that educators should adhere in asssessment. Moreover, this chapter includes various types, methods, and forms of assessment...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV