Hodnocení mindsetu vysokoškolských studentů jako základní oblasti wellbeingu
Assessment of university students' mindset as a building block of well-being
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/184369Identifikátory
SIS: 254970
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šaroch, Jaroslav
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
7. 9. 2023
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
zdraví, wellbeing, mindset, fixní mindset, růstový mindset, vysokoškolští studentiKlíčová slova (anglicky)
health, well-being, mindset, fixed mindset, growth mindset, university studentsCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Vliv nastavení mysli na motivaci VŠ studentů
Výsledek obhajoby: OBHÁJENORozumová, Eva (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2020)Datum obhajoby: 30. 1. 2020Klíčová slova (anglicky): Mindset Theory, fixed mindset, growth mindset, motivation, extrinsic motivation, intrinsic motivation, performance motivation, aspirational level, self-efficiency, Abstract (in English): This ... -
Exploring the possible enhancement of creativity by growth-mindset creativity intervention
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOFeireislová, Lucie (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2025)Datum obhajoby: 1. 9. 2025The goal of the thesis was developing and implementing an intervention that promotes growth mindset of creative thinking (growth creative mindset) in eighth and ninth grade classrooms. The theoretical part focused on ... -
Hodnocení úrovně wellbeingu u vybraných vysokoškolských studentů a nastavení mysli ve vztahu ke studijním výsledkům
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKoldová, Petra (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022)Datum obhajoby: 7. 9. 2022This diploma thesis focuses on the level of well-being of selected university students and their mindset in relation to school results. The theoretical part is focused on explaining the key concept of well-being and its ...
