Srovnání koordinačních schopností žáků romského a neromského původu na základních školách praktických
Confrontation Coordinating Ability Pupils Gipsy and No-Gipsy Origin on Primary School Practical
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/18366Identifikátory
SIS: 29635
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Čichoň, Rostislav
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport
Katedra / ústav / klinika
Kabinet pedagogických praxí
Datum obhajoby
26. 9. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Název práce: Srovnání koordinačních schopností žáků romského a neromského původu na základních školách praktických. Confrontation coordinating ability gipsy and no gipsy pupils on primary schools practical. Cíle práce: Cílem práce bylo srovnat úroveň vybraných koordinačních schopností žáků romského a neromského původu na základních školách praktických a vyhodnotit, zda je rozdíl věcně významný. The aim work was compare choice coordinating ability gipsy and no gipsy pupils on primary school practical and evaluate ifthe diference is objectively significant. Metoda: Pomocí vybraných motorických testů (nerytmické bubnování, výdrž ve stoji jednonož na zemi-oči zavřené, přeskoky přes švihadlo, skok na cíl, sestava s tyčí, skok daleký vzad) zjistit úroveň vybraných koordinačních schopností žáků základních škol praktických ve věku 13-15 let. By the help ofchoice motory tests (rhytmless drumbeat, tenacity in stem one legged undeďoot eyes closed, jumps over skipping rope, jump on aim, arrangement with rod, long jump astem) find out level choice coordinating ability pupils primary school practicall3-15 years old. Výsledky: Ve výsledcích výzkumného šetření vybraných motorických testů mezi romskými a neromskými skupinami žáků, není většinou rozdíl věcně významného výkonu větší než 0,5. In results experimental...