Nízkonákladová influencer marketing kampaň pro firmu Armed King, s.r.o.
Low cost influencer marketing campaingn for Armed King, s.r.o.
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/182716Identifiers
Study Information System: 251820
Collections
- Kvalifikační práce [18180]
Author
Advisor
Referee
Moravcová, Hana
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Communication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
22. 6. 2023
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
Digitální marketing, Sociální sítě, Influencer marketing, Airsoft, Marketingová kampaňKeywords (English)
Digital marketing, Social media, Influencer marketing, Airsoft, Marketing campaignInfluencer marketing je celosvětově čím dál častěji využívanou formou propagace produktů či služeb menších i větších firem a společností. V posledních pár letech se ale začíná jednat o formu stále nákladnější, což může být problematické nejen pro začínající startupy, ale i malé a střední podniky s obecně nižšími reklamními rozpočty. Cílem práce je proto navrhnout nízkorozpočtovou kampaň s influencery pro firmu Armed King, s.r.o., zabývající se prodejem airsoftového zboží a služeb. Kombinace influencer marketingu a dosud jen velmi omezeně pokrytého tématu airsoftu je velmi ojedinělá. V této práci tak bude podrobněji prozkoumáno, zda i v případě tak specifického odvětví, jako je airsoft, bude nezanedbatelná. Vzhledem ke specifické legislativní a marketingové situaci na airsoftovém trhu práce zároveň prozkoumá jednotlivé sociální sítě s cílem zjistit, zda jsou pro spolupráce s influencery vhodné. K samotnému sestavení kampaně bude v práci využito sestavení person, na jejichž základě dojde k definici vhodných skupin influencerů pro potřeby firmy Armed King. Práce bude zkoumat dvě výzkumné otázky, týkající se jak vhodnosti zapojení influencerů pro malé firmy s nízkými marketingovými rozpočty, tak vhodnost využití pouze barterové formy spolupráce v případě firmy Armed King. Práce bude také doplněna o...
Influencer marketing is an increasingly common form of promotion of products or services of smaller and larger companies worldwide. However, in the last few years it has become an increasingly expensive one, which can be problematic not only for start-ups but also for small and medium-sized businesses with generally lower advertising budgets. The aim of this thesis is therefore to design a low-budget influencer campaign for Armed King, s.r.o., a company selling airsoft goods and services. The combination of influencer marketing and the still very limited coverage of the topic of airsoft is very unique. Thus, in this thesis it will be examined in more detail whether even in the case of such a specific industry as airsoft it will be non- negligible. Due to the specific legislative and marketing situation in the airsoft market, the thesis will also examine individual social networks to see if they are suitable for collaborating with influencers. The thesis will use the compilation of personas to define suitable groups of influencers for the needs of the company to build the campaign itself. The thesis will explore two research questions, both regarding the suitability of influencers for small businesses with low marketing budgets, and the suitability of using only a barter form of collaboration in the...
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Defence status: DEFENDEDSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Date of defense: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Defence status: DEFENDEDPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Defence status: NOT DEFENDEDLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...