Zobrazit minimální záznam

The benefit of teaching in tandem to education
dc.contributor.advisorValášková Vincejová, Eva
dc.creatorBelková, Martina
dc.date.accessioned2023-03-22T09:44:02Z
dc.date.available2023-03-22T09:44:02Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/179412
dc.description.abstract(česky): Diplomová práce se zabývá tandemovou výukou, která navazuje na způsoby výuky podporované spolupráce pedagoga a asistenta. U tandemové metody jsou ve výuce dva pedagogové, kteří mohou vést vyučování i samostatně. Práce se skládá z teoretické části a z praktické části. Hlavním výzkumným cílem diplomové práce je zjistit, jak vnímají učitelé tandemovou výuku a jaké výhody, nevýhody tato výuka má a hlavně jaký přínos má pro žáka. Praktická část práce bude prováděna kombinovaným výzkumem, v první řadě pomocí kvantitativního anonymního dotazníku, který bude zaměřen pro pedagogy, bude obsahovat jak uzavřené, tak otevřené otázky a následně kvalitativní výzkum s pedagogy formou rozhovoru. Teoretická část práce bude zaměřena na vývoj tandemové výuky, na moderní alternativní školy a pragmatickou pedagogiku. Dále na přiblížení tandemové výuky její charakteristiku, způsoby vedení výuky, financování a závěrem se podíváme i na projekty, které podporují tandemovou výuku.cs_CZ
dc.description.abstract(in English): The thesis is focusing on tandem teaching, which builds on teaching methods of supported cooperation of a teacher and an assistant. In the tandem method, there are two teachers who can also lead the teaching separately. The work consists of the theoretical part and the practical part. The main research objective of the thesis is to find out how teachers percieve tandem teaching, what are the advantages and disadvantages of this teaching method and, above all, what benefits it has for the pupil. The practical part of the work will be carried out through a combined research, primarly using a quantitative anonymous questionnaire aimed at teachers, containing both closed and open questions and then qualitative research with teachers in the form of interviews. The theoretical part of the work will focus on development of tandem teaching, on modern alternative schools and pragmatic pedagogy. Of course on the approximation of tandem teaching, its characteristics, methods, financing and we will also look at projects that support tandem teaching.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjecttandem teaching|teaching method|education|teacher|school education systemen_US
dc.subjecttandemová výuka|výuková metoda|vzdělávání|učitel|školský vzdělávací systémcs_CZ
dc.titlePřínos tandemové výuky pro vzdělávánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-01-25
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId233338
dc.title.translatedThe benefit of teaching in tandem to educationen_US
dc.contributor.refereeValenta, Josef
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Educationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs(česky): Diplomová práce se zabývá tandemovou výukou, která navazuje na způsoby výuky podporované spolupráce pedagoga a asistenta. U tandemové metody jsou ve výuce dva pedagogové, kteří mohou vést vyučování i samostatně. Práce se skládá z teoretické části a z praktické části. Hlavním výzkumným cílem diplomové práce je zjistit, jak vnímají učitelé tandemovou výuku a jaké výhody, nevýhody tato výuka má a hlavně jaký přínos má pro žáka. Praktická část práce bude prováděna kombinovaným výzkumem, v první řadě pomocí kvantitativního anonymního dotazníku, který bude zaměřen pro pedagogy, bude obsahovat jak uzavřené, tak otevřené otázky a následně kvalitativní výzkum s pedagogy formou rozhovoru. Teoretická část práce bude zaměřena na vývoj tandemové výuky, na moderní alternativní školy a pragmatickou pedagogiku. Dále na přiblížení tandemové výuky její charakteristiku, způsoby vedení výuky, financování a závěrem se podíváme i na projekty, které podporují tandemovou výuku.cs_CZ
uk.abstract.en(in English): The thesis is focusing on tandem teaching, which builds on teaching methods of supported cooperation of a teacher and an assistant. In the tandem method, there are two teachers who can also lead the teaching separately. The work consists of the theoretical part and the practical part. The main research objective of the thesis is to find out how teachers percieve tandem teaching, what are the advantages and disadvantages of this teaching method and, above all, what benefits it has for the pupil. The practical part of the work will be carried out through a combined research, primarly using a quantitative anonymous questionnaire aimed at teachers, containing both closed and open questions and then qualitative research with teachers in the form of interviews. The theoretical part of the work will focus on development of tandem teaching, on modern alternative schools and pragmatic pedagogy. Of course on the approximation of tandem teaching, its characteristics, methods, financing and we will also look at projects that support tandem teaching.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV