Zobrazit minimální záznam

How to Use Art-philetic Approach for the Communication with a Child with a Handicap
dc.contributor.advisorKlimešová, Anna
dc.creatorHájková, Eva
dc.date.accessioned2019-09-20T08:21:08Z
dc.date.available2019-09-20T08:21:08Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17841
dc.description.abstractZáměrem mé práce je prozkoumat, zda se může stát výtvarný projev jako neverbální prostředek mostem pro verbální komunikaci a jak k tomu můžeme využít artefiletiku. Ukázat, co prozrazuje kresba o dítěti a jak skrze ni můžeme komunikovat, to je hlavním cílem této práce. V této práci se seznámíme i s oborem arteterapie, a to především proto, že z něj sama artefiletika vychází. Následně představíme již zmíněnou artefiletiku a popíšeme možnosti, jak díky ní můžeme komunikovat s dítětem, které má v oblasti verbální komunikace určitý handicap. Vyzkoušíme prakticky artefiletická cvičení a následně je popíšeme. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to search if drawings and paintings can become a bridge between non verbal and verbal communication and how can we use so called art-philetic approach for this intention. What can drawings or paintings say about a child and how can we communicate through the drawings or paintings, that's the main object of this work. We will introduce the art therapy mainly because the art-philetic has the origin in this discipline. Than we will concentrate on the art-philetic, we will describe its potenciality as a chance for communication with a child that is handicaped in the verbal speech. We will experience and describe the possibility of this art-philetic domain. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titleVyužití artefiletiky v komunikaci s dítětem s postiženímcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-08
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId61584
dc.title.translatedHow to Use Art-philetic Approach for the Communication with a Child with a Handicapen_US
dc.contributor.refereeŠtajerová, Gabriela
dc.identifier.aleph001165927
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.programSocial Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csZáměrem mé práce je prozkoumat, zda se může stát výtvarný projev jako neverbální prostředek mostem pro verbální komunikaci a jak k tomu můžeme využít artefiletiku. Ukázat, co prozrazuje kresba o dítěti a jak skrze ni můžeme komunikovat, to je hlavním cílem této práce. V této práci se seznámíme i s oborem arteterapie, a to především proto, že z něj sama artefiletika vychází. Následně představíme již zmíněnou artefiletiku a popíšeme možnosti, jak díky ní můžeme komunikovat s dítětem, které má v oblasti verbální komunikace určitý handicap. Vyzkoušíme prakticky artefiletická cvičení a následně je popíšeme. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this thesis is to search if drawings and paintings can become a bridge between non verbal and verbal communication and how can we use so called art-philetic approach for this intention. What can drawings or paintings say about a child and how can we communicate through the drawings or paintings, that's the main object of this work. We will introduce the art therapy mainly because the art-philetic has the origin in this discipline. Than we will concentrate on the art-philetic, we will describe its potenciality as a chance for communication with a child that is handicaped in the verbal speech. We will experience and describe the possibility of this art-philetic domain. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
thesis.grade.codeA
dc.identifier.lisID990011659270106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV