Zobrazit minimální záznam

Czech sports television stations on social networks: comparison of private and public service channel
dc.contributor.advisorTurková, Kateřina
dc.creatorNejedlý, Matěj
dc.date.accessioned2022-10-17T11:26:25Z
dc.date.available2022-10-17T11:26:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/177343
dc.description.abstractThe topic of the thesis is a comparison of Czech public and commercial sports television in the presentation on social networks. The thesis aims to map the current state of social network management of domestic sports televisions, their ambitions and strategies in this dynamically expanding segment. In the diploma thesis, social networks are placed in the context of the use of their potential in the field of sports marketing and their historical development. The main part of the work is focused on defining the correct hypotheses on the basis of which quantitative research is carried out on the Facebook social network. The hypotheses are divided into three main thematic blocks, the quantity of published contributions of individual televisions, their format and thematic focus depending on the telecast of a prominent sporting event are examined in turn. In the next part, the collected data is subjected to analysis. They also aim to support interviews with important representatives of both Czech sports televisions, which are carried out for this work and which are available in the appendices of this thesis. It turned out that Czech sports television stations do not have work with social networks as a priority. Social network administrators publish content primarily in connection with the broadcast of a...en_US
dc.description.abstractTématem diplomové práce je porovnání prezentace české veřejnoprávní (ČT sport) a komerční sportovní televize (O2 TV Sport) na sociálních sítích. Práce si klade za cíl zmapovat současný stav správy sociálních sítí tuzemských sportovních televizí, jejich ambicemi a strategií v tomto dynamicky se rozšiřujícím segmentu. Sociální sítě jsou v diplomové práci zasazeny do kontextu využití jejich potenciálu v odvětví sportovního marketingu a jejich historickým vývojem. Hlavní část práce je zaměřena na definování hypotéz, na jejich základě je proveden kvantitativní výzkum na sociální síti Facebook. Hypotézy jsou rozděleny do tří hlavních tematických bloků, zkoumána je postupně kvantita publikovaných příspěvků jednotlivých televizí, jejich formát a tematické zaměření v závislosti na televizním vysílání význačné sportovní události. V další části jsou nasbíraná data podrobena analýze. Tu mají za cíl podpořit také rozhovory s významnými představiteli obou českých sportovních televizí, jež jsou k této práci realizovány a které jsou dostupné v přílohách této diplomové práce. Ukázalo se, že české sportovní televizní stanice nemají práci se sociálními sítěmi jako prioritu. Správci sociálních sítí publikují obsah především v souvislosti s vysíláním významné sportovní události v lineárním vysílání a využívají k...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectSportsen_US
dc.subjecttelevisionen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectmediaen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectquantitative researchen_US
dc.subjectSportcs_CZ
dc.subjecttelevizecs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectkvantitativní výzkumcs_CZ
dc.titleČeské sportovní televizní stanice na sociálních sítích: komparace soukromého a veřejnoprávního kanálucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-09-19
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId237948
dc.title.translatedCzech sports television stations on social networks: comparison of private and public service channelen_US
dc.contributor.refereeLanger, Miroslav
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia Studiesen_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csTématem diplomové práce je porovnání prezentace české veřejnoprávní (ČT sport) a komerční sportovní televize (O2 TV Sport) na sociálních sítích. Práce si klade za cíl zmapovat současný stav správy sociálních sítí tuzemských sportovních televizí, jejich ambicemi a strategií v tomto dynamicky se rozšiřujícím segmentu. Sociální sítě jsou v diplomové práci zasazeny do kontextu využití jejich potenciálu v odvětví sportovního marketingu a jejich historickým vývojem. Hlavní část práce je zaměřena na definování hypotéz, na jejich základě je proveden kvantitativní výzkum na sociální síti Facebook. Hypotézy jsou rozděleny do tří hlavních tematických bloků, zkoumána je postupně kvantita publikovaných příspěvků jednotlivých televizí, jejich formát a tematické zaměření v závislosti na televizním vysílání význačné sportovní události. V další části jsou nasbíraná data podrobena analýze. Tu mají za cíl podpořit také rozhovory s významnými představiteli obou českých sportovních televizí, jež jsou k této práci realizovány a které jsou dostupné v přílohách této diplomové práce. Ukázalo se, že české sportovní televizní stanice nemají práci se sociálními sítěmi jako prioritu. Správci sociálních sítí publikují obsah především v souvislosti s vysíláním významné sportovní události v lineárním vysílání a využívají k...cs_CZ
uk.abstract.enThe topic of the thesis is a comparison of Czech public and commercial sports television in the presentation on social networks. The thesis aims to map the current state of social network management of domestic sports televisions, their ambitions and strategies in this dynamically expanding segment. In the diploma thesis, social networks are placed in the context of the use of their potential in the field of sports marketing and their historical development. The main part of the work is focused on defining the correct hypotheses on the basis of which quantitative research is carried out on the Facebook social network. The hypotheses are divided into three main thematic blocks, the quantity of published contributions of individual televisions, their format and thematic focus depending on the telecast of a prominent sporting event are examined in turn. In the next part, the collected data is subjected to analysis. They also aim to support interviews with important representatives of both Czech sports televisions, which are carried out for this work and which are available in the appendices of this thesis. It turned out that Czech sports television stations do not have work with social networks as a priority. Social network administrators publish content primarily in connection with the broadcast of a...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeF
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusN


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV