Analýza komunikace producentů alkoholu na sociálních médiích
Analysis of communication of alcohol producers on social media
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/177334Identifikátory
SIS: 238100
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Oukropec, Jindřich
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
19. 9. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Sociální média, alkohol, Facebook, pivovar, online marketing, smíšený výzkumKlíčová slova (anglicky)
Social media, Alcohol, Facebook, Brewery, Online marketing, Mixed researchMagisterská práce "Analýza komunikace producentů alkoholů na sociálních médiích" se zabývá marketingovou komunikací producentů alkoholu na sociálních médiích. Zkoumá období od 1. 1. 2020 do 31. 12. 2021. Práce si nastavuje cíl zmapovat marketingovou komunikaci producentů alkoholu na sociálních médiích do hloubky a zároveň vytvořit dostatečně široký kontext, ve kterém bude možné výsledky prezentovat. Téma marketingu alkoholu na sociálních médiích je v současnosti důležité, protože může přispívat k tvorbě závislosti na alkoholu, nebo tvořit překážky konzumentům alkoholu, kteří se snaží svou konzumaci omezit. První část práce ustanovuje teoretický základ marketingu na sociálních médiích a právních regulací reklamy na alkohol. Druhá část práce obsahuje smíšený výzkum, který obsahuje jak kvantitativní, tak kvalitativní výzkumné metody. Výsledky každé metody jsou nejprve interpretovány samostatně a následně jsou výsledky obou výzkumů spojeny v závěru a prezentovány dohromady.
The diploma thesis "Analysis of communication of alcohol producers on social media" deals with marketing communication of alcohol producers on social media. Examines the period from 1/1/2020 to 12/31/2021. The thesis aims to map the marketing communication of alcohol producers on social media in depth, and at the same time to create a sufficiently broad context in which the results can be presented. The topic of alcohol marketing on social media is currently important because it can contribute to the formation of alcohol habits or create obstacles for alcohol consumers who are trying to reduce their consumption. The first part of the thesis establishes the theoretical basis of marketing on social media and legal regulations on alcohol advertisements. The second part of the thesis contains mixed research, which includes both quantitative and qualitative research methods. The results of each method are first interpreted separately and then the results of both researches are combined in the conclusion and presented together.
