Problémy distančního vzdělávání sociokulturně znevýhodněných žáků základních škol
Problems of Distance Education of Socio-culturally Disadvantaged Learners in Elementary schools
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/174948Identifikátory
SIS: 232138
Kolekce
- Kvalifikační práce [22841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Sedláčková, Daniela
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
20. 6. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Distanční výuka|online výuka|sociokulturní znevýhodnění|pandemieKlíčová slova (anglicky)
Distance education|online teaching|socioculturally disadvantaged|pandemicsBakalářská práce se zabývá distanční výukou sociokulturně znevýhodněných žáků. Zvažuje výhody a nevýhody této formy vzdělávání. Zahrnuje pohled na hodnocení žáků ze strany učitelů a také představuje možnosti vhodné ke zvýšení motivace vzdělávaných. Mapuje dosavadní výzkumy dané problematiky. Cílem je upozornit na problém a možné důsledky, které současná koronavirová situace může pro tyto žáky přinést. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The Bachelor Thesis deals with distance education of socio-culturally disadvantaged learners in elementary schools. It considers the advantages and disadvantages of this form of education. It includes an overall view of the students' evaluation by the teachers and describes ways how to increase the motivation of the educated pupils. It surveys the existing research on the subject. The aim is to draw attention to the problem and to possible consequences that the current coronavirus situation may bring. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)