Zobrazit minimální záznam

Internal and external aspects of pupils' motivation for studying music at the basic music school
dc.contributor.advisorKrykorková, Hana
dc.creatorSlavíček, Jiří
dc.date.accessioned2017-04-12T10:55:36Z
dc.date.available2017-04-12T10:55:36Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17484
dc.description.abstractHudební vzdělávání má v České republice dlouholetou tradici. Jeho cílem je rozvoj osobnostních vloh a schopností především dětí a mladých lidí čímž přispívá k vytváření kulturní a umělecké platformy společnosti. Hudební vzdělávání se realizuje na hudebním oboru v základních uměleckých školách (dále jen ZUŠ). Práce se zabývá problémem motivace v hudebním vzdělávání a předkládá konkrétní postupy, které se vztahují k ovlivňování motivace žáků hudebního oboru ZUŠ. Úspěšné hudební vzdělávání se totiž bez motivace neobejde, protože motivace je jedním z předpokladů rozvoje hudebních schopností a dovedností. Struktura motivace se formuje v průběhu vývoje jedince. Práce proto z hlediska věku a také pohlaví dále zkoumá jednak intenzitu vnitřní a vnější motivace, jednak intenzitu vybraných motivačních vlivů na docházku žáků do hudebního oboru ZUŠ.cs_CZ
dc.description.abstractThe musical education has a long tradition in the Czech Republic. Its aim is the development of personality abilities and competences of children and young people. It helps to make cultural and artistic platform of the society. The musical education is realized in elementary artistic schools. The work is engaged in the problem of motivation in the musical education. It puts forward concrete methods related to influencing the pupils' motivation. The successful musical education is not possible without the motivation. Motivation is one of the assumptions of the development of abilities and competences. The motivation structure is formed in the course of individual's development. The work, according to age and gender, examines the intensity of internal and external motivation and intensity of chosen motivational influences on the pupils' attendance.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleVnitřní a vnější aspekty motivace žáků ke studiu hudebního oboru na základní umělecké školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-25
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId62264
dc.title.translatedInternal and external aspects of pupils' motivation for studying music at the basic music schoolen_US
dc.contributor.refereePočtová, Lenka
dc.identifier.aleph001013467
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csHudební vzdělávání má v České republice dlouholetou tradici. Jeho cílem je rozvoj osobnostních vloh a schopností především dětí a mladých lidí čímž přispívá k vytváření kulturní a umělecké platformy společnosti. Hudební vzdělávání se realizuje na hudebním oboru v základních uměleckých školách (dále jen ZUŠ). Práce se zabývá problémem motivace v hudebním vzdělávání a předkládá konkrétní postupy, které se vztahují k ovlivňování motivace žáků hudebního oboru ZUŠ. Úspěšné hudební vzdělávání se totiž bez motivace neobejde, protože motivace je jedním z předpokladů rozvoje hudebních schopností a dovedností. Struktura motivace se formuje v průběhu vývoje jedince. Práce proto z hlediska věku a také pohlaví dále zkoumá jednak intenzitu vnitřní a vnější motivace, jednak intenzitu vybraných motivačních vlivů na docházku žáků do hudebního oboru ZUŠ.cs_CZ
uk.abstract.enThe musical education has a long tradition in the Czech Republic. Its aim is the development of personality abilities and competences of children and young people. It helps to make cultural and artistic platform of the society. The musical education is realized in elementary artistic schools. The work is engaged in the problem of motivation in the musical education. It puts forward concrete methods related to influencing the pupils' motivation. The successful musical education is not possible without the motivation. Motivation is one of the assumptions of the development of abilities and competences. The motivation structure is formed in the course of individual's development. The work, according to age and gender, examines the intensity of internal and external motivation and intensity of chosen motivational influences on the pupils' attendance.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010134670106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV