dc.contributor.advisor | Kvasz, Ladislav | |
dc.creator | Šimková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2022-06-10T09:27:14Z | |
dc.date.available | 2022-06-10T09:27:14Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/172558 | |
dc.description.abstract | This bachelor thesis shows four basic ways how to introduce trigonometric and cyclometric functions. The work is primarily intended for high school students who have encountered some of these introductions at school. The aim of the bachelor thesis is to show comprehensive definitions of trigonometric functions and cyklometric functions according to various methods and to present their basic properties. The aim of the work is also to show the difference and transition between introductions and their equivalence. | en_US |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce ukazuje čtyři základní způsoby, jak zavést goniometrické a cyklometrické funkce. Práce je primárně určena pro žáky středních škol, kteří se s některými z těchto zavedení ve škole setkali. Cílem bakalářské práce je především ukázat ucelené definice goniometrických funkcí a cyklometrických funkcí dle různých způsobů a představit jejich základní vlastnosti. Cílem práce je také ukázat rozdíl a přechod mezi zavedeními a jejich ekvivalenci. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | sinus | cs_CZ |
dc.subject | kosinus | cs_CZ |
dc.subject | tangens a jejich inverzní funkce | cs_CZ |
dc.subject | sinus | en_US |
dc.subject | cosinus | en_US |
dc.subject | tangens and their inverse functions | en_US |
dc.title | Goniometrické funkce a jejich inverze | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2022 | |
dcterms.dateAccepted | 2022-05-16 | |
dc.description.department | Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 236641 | |
dc.title.translated | Goniometric functions and their inverses | en_US |
dc.contributor.referee | Nižňanská, Kristýna | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Mathematics Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Mathematics Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce ukazuje čtyři základní způsoby, jak zavést goniometrické a cyklometrické funkce. Práce je primárně určena pro žáky středních škol, kteří se s některými z těchto zavedení ve škole setkali. Cílem bakalářské práce je především ukázat ucelené definice goniometrických funkcí a cyklometrických funkcí dle různých způsobů a představit jejich základní vlastnosti. Cílem práce je také ukázat rozdíl a přechod mezi zavedeními a jejich ekvivalenci. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This bachelor thesis shows four basic ways how to introduce trigonometric and cyclometric functions. The work is primarily intended for high school students who have encountered some of these introductions at school. The aim of the bachelor thesis is to show comprehensive definitions of trigonometric functions and cyklometric functions according to various methods and to present their basic properties. The aim of the work is also to show the difference and transition between introductions and their equivalence. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |