dc.contributor.advisor | Pšenička, Martin | |
dc.creator | Jurášová, Johana | |
dc.date.accessioned | 2022-04-12T08:48:51Z | |
dc.date.available | 2022-04-12T08:48:51Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/171984 | |
dc.description.abstract | Za zásadní součást autorských site specific projektů zažívajících svůj boom u nás v letech 1998-2008 jejich účastníci považují komunitnost, která pro ně z události učinila unikátní zkušenost. Na čem se reálně zakládá tento pocit a za čím se všichni tito členové velmi různorodých divadelně nedivadelních skupin vydávali, sleduje tato práce. Kvůli nedostatku jiné dokumentace jsem provedla tři rozhovory s bývalými účastníky a organizátory, které se spolu s převážně dokumentační publikací Denisy Václavové a Tomáše Žižky staly mým primárním zdrojem. Po formulaci kritérií napomáhajících roztřídění řady uskutečněných projektů přecházím k analýze dvou z nich. Tu koncipuji tak, abych nalezla principy přebrané z komunitního umění tvořící onu přidanou hodnotu projektů. Následně na základě předešlé analýzy formuluji, jaké prvky reálně konstituují zkušenost popisovanou účastníky. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The participants of site-specific projects that had their boom in our country in 1998-2008 consider the aspect of community to be a crucial part, which made the event a unique experience for them. Those people came to the project of various theatrical and non-theatrical groups and this paper traces what really underpins this feeling and what all these people were after. Due to the lack of other documentation, I conducted three interviews with former participants and organizers, which, along with the mostly documentary publications by Denisa Václavová and Tomáš Žižka, became my primary sources. After formulating criteria to help categorize the range of projects that have taken place, I move on to analyse two of them. The latter is designed to find the principles taken from community art that form the added value of the projects. Then, on the basis of the previous analysis, I formulate what elements actually constitute the experience described by the participants. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | community|site specific|public space|collective creation|alternative theatre|independent art | en_US |
dc.subject | komunita|site specific|veřejný prostor|autorská kolektivní tvorba|alternativní divadlo|nezávislé umění | cs_CZ |
dc.title | Komunitní aspekt site specific projektů | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2022 | |
dcterms.dateAccepted | 2022-01-31 | |
dc.description.department | Departement of Theatre Studies | en_US |
dc.description.department | Katedra divadelní vědy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 243632 | |
dc.title.translated | Community aspect of site specific projects | en_US |
dc.contributor.referee | Topolová, Barbara | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Divadelní věda | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Theatre Studies | en_US |
thesis.degree.program | Divadelní věda | cs_CZ |
thesis.degree.program | Theatre Studies | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra divadelní vědy | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Departement of Theatre Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Divadelní věda | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Theatre Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Divadelní věda | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Theatre Studies | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Za zásadní součást autorských site specific projektů zažívajících svůj boom u nás v letech 1998-2008 jejich účastníci považují komunitnost, která pro ně z události učinila unikátní zkušenost. Na čem se reálně zakládá tento pocit a za čím se všichni tito členové velmi různorodých divadelně nedivadelních skupin vydávali, sleduje tato práce. Kvůli nedostatku jiné dokumentace jsem provedla tři rozhovory s bývalými účastníky a organizátory, které se spolu s převážně dokumentační publikací Denisy Václavové a Tomáše Žižky staly mým primárním zdrojem. Po formulaci kritérií napomáhajících roztřídění řady uskutečněných projektů přecházím k analýze dvou z nich. Tu koncipuji tak, abych nalezla principy přebrané z komunitního umění tvořící onu přidanou hodnotu projektů. Následně na základě předešlé analýzy formuluji, jaké prvky reálně konstituují zkušenost popisovanou účastníky. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The participants of site-specific projects that had their boom in our country in 1998-2008 consider the aspect of community to be a crucial part, which made the event a unique experience for them. Those people came to the project of various theatrical and non-theatrical groups and this paper traces what really underpins this feeling and what all these people were after. Due to the lack of other documentation, I conducted three interviews with former participants and organizers, which, along with the mostly documentary publications by Denisa Václavová and Tomáš Žižka, became my primary sources. After formulating criteria to help categorize the range of projects that have taken place, I move on to analyse two of them. The latter is designed to find the principles taken from community art that form the added value of the projects. Then, on the basis of the previous analysis, I formulate what elements actually constitute the experience described by the participants. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra divadelní vědy | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |