Zobrazit minimální záznam

Communicating curriculum reform to parents during their childrens first time class entry
dc.contributor.advisorDvořáková, Markéta
dc.creatorCheccacci, Pavlína
dc.date.accessioned2017-04-12T09:32:37Z
dc.date.available2017-04-12T09:32:37Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17132
dc.description.abstractTato bakalářská práce má teoretický charakter, nezahrnuje žádná vlastní empirická šetření. Text shrnuje poznatky o kurikulární reformě školství v České republice a zaobírá se způsoby, jakými jsou rodiče o této události informováni na úrovní státní a školní. V textu jsou objasněny základní pojmy, které jsou v souvislosti s reformou užívány. Je věnována pozornost rolím, které ve vztahu ke škole zaujímají děti a rodiče. Tyto role se odráží na způsobech, jakým mezi sebou rodiče a škola komunikují a předávají si informace. Jelikož je informovanost rodičů považována za klíčový moment pro zdárnou implementaci reformy do škol, text se dále zaobírá způsoby poskytování a kvalitou informací v současné situaci. Dále je jeho snahou nahlédnout na způsoby předávání informací, které byly aplikovány při uskutečňování reforem v zahraničí, konkrétně ve Velké Británii a najít možnou inspiraci pro české prostředí.cs_CZ
dc.description.abstractThis work is theoretical in nature, no empirical research is included. The text summerizes the state of the educational reforms in Czech Republic and the ways in which those are being communicated to parents of children in school age. Definitions of key components of the reform are provided.Emphasis is put on roles played by children entering school and their parents. These roles influence the style of communication between school and parents. The support of parents is critical in achieving success for the proposed changes. Therefore, a central part of this work treats communication flows and their quality. The British case is studied to provide a concrete proposal of the way communication of a school reform has been handled.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleZpůsoby informování rodičů o kurikulární reformě při vstupu dětí do 1. ročníkůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-11
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId61622
dc.title.translatedCommunicating curriculum reform to parents during their childrens first time class entryen_US
dc.contributor.refereeValenta, Josef
dc.identifier.aleph001110750
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce má teoretický charakter, nezahrnuje žádná vlastní empirická šetření. Text shrnuje poznatky o kurikulární reformě školství v České republice a zaobírá se způsoby, jakými jsou rodiče o této události informováni na úrovní státní a školní. V textu jsou objasněny základní pojmy, které jsou v souvislosti s reformou užívány. Je věnována pozornost rolím, které ve vztahu ke škole zaujímají děti a rodiče. Tyto role se odráží na způsobech, jakým mezi sebou rodiče a škola komunikují a předávají si informace. Jelikož je informovanost rodičů považována za klíčový moment pro zdárnou implementaci reformy do škol, text se dále zaobírá způsoby poskytování a kvalitou informací v současné situaci. Dále je jeho snahou nahlédnout na způsoby předávání informací, které byly aplikovány při uskutečňování reforem v zahraničí, konkrétně ve Velké Británii a najít možnou inspiraci pro české prostředí.cs_CZ
uk.abstract.enThis work is theoretical in nature, no empirical research is included. The text summerizes the state of the educational reforms in Czech Republic and the ways in which those are being communicated to parents of children in school age. Definitions of key components of the reform are provided.Emphasis is put on roles played by children entering school and their parents. These roles influence the style of communication between school and parents. The support of parents is critical in achieving success for the proposed changes. Therefore, a central part of this work treats communication flows and their quality. The British case is studied to provide a concrete proposal of the way communication of a school reform has been handled.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011107500106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV