Mentoring v mateřských školách
Mentoring in kindergartens
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/170595Identifikátory
SIS: 222735
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pánková, Barbora
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Psychologie s rozšířením o speciální pedagogiku
Katedra / ústav / klinika
Katedra psychologie
Datum obhajoby
19. 5. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
mateřská škola, mentee, mentor, mentoring, profesionální podpora, profesní rozvoj, učitelKlíčová slova (anglicky)
kindergarten, mentee, mentor, mentoring, professional development, professional support, teacherCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Mentoring v období profesní adaptace učitelů na středních školách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOAndrová, Irena (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)Datum obhajoby: 19. 5. 2016Diplomová práce je zaměřena na proces mentoringu a jeho uplaňování v procesu profesní adaptace učitelů na středních školách. Cílem práce je na základě literární rešerše dostupné literatury a výsledků výzkumného šetření ... -
Role mentora v podmínkách základní školy
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPráchenská, Daniela (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015)Datum obhajoby: 26. 5. 2015 -
Možnosti využití mentoringu ve vzdělávání a rozvoji pracovníků v organizaci
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOČmochová, Markéta (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2016)Datum obhajoby: 1. 9. 2016Bakalářská práce podává přehled o možnostech využití mentoringu ve vzdělávání a rozvoji pracovníků v organizaci, specifikuje situace, ve kterých lze užití mentoringu definovat jako efektivní. Obsahem práce je identifikace ...